iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 ITavisen.no melder i dag at UPC blir Get Norges største kabel-TV-selskap, UPC, vil fra i dag av hete Get. Nå tilbyr selskapet digital-TV til én million nordmenn. Samtidig med at de skifter navn, går Get ut og annonserer at de tilbyr muligheten for digital-TV til kabel-TV-kunder i Oslo, Østfold, Drammen, Kongsberg, Hønefoss, Eiker, Asker, Haugesund, Bergen og Kristiansand. De har også fått nye hjemmesider: Get.no Det jeg spør meg om er om kundene vil merke noen forskjell? Selv har jeg bare positive opplevelser med kundeservice der, men jeg har jo lest noen tråder her inne om negative opplevelser. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tror UPC/GET er omtrent som alle andre bredbåndsleverandører. Satser på at de skal ta opp konkurransen med Telenor for alvor. Håper på at dette kan gjøre bredbånd raskere og billigere. Saxet denne fra siden til GET. Her finner du noen vanlige spørsmål og svar i forbindelse med navnebyttet: "Samtidig som vi skifter navn, lanserer vi nå også en helt ny digital-tv plattform. Det betyr at mange av de som tidligere ikke kunne abonnere på digital-tv nå får muligheten til dette. Klikk her for å se hvilke tjenester som er tilgjengelig på din adresse. I tiden fremover vil vi også lansere andre spennede tjenester, og vi vil fortløpende informere om dette. " Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Håper de snart slutter å route internett-signalene sine gjennom Nederland. Kanskje internett og pingen på online-spill blir bedre. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Håper de snart slutter å route internett-signalene sine gjennom Nederland. Kanskje internett og pingen på online-spill blir bedre. 7084212[/snapback] Håper det hjelper på farten mot Lyse sine servere for det er der battelfield.no har sine servere, og desverre jeg har høyest ping. Fikk en offisiel brosjyre på navne forandringen i posten i går. Endret 18. oktober 2006 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Håper de snart slutter å route internett-signalene sine gjennom Nederland. Kanskje internett og pingen på online-spill blir bedre. 7084212[/snapback] Håper det hjelper på farten mot Lyse sine servere for det er der battelfield.no har sine servere, og desverre jeg har høyest ping. Fikk en offisiel brosjyre på navne forandringen i posten i går. 7098097[/snapback] Jepp, spesielt dem jeg tenker på. Faktisk er pingen blitt værre de siste dagene Lenke til kommentar
Mow Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper de snart slutter å route internett-signalene sine gjennom Nederland. Kanskje internett og pingen på online-spill blir bedre. 7084212[/snapback] Dette må være på noen utsatte steder, da jeg somregel har under 20 ping på cs servere og under 30 på BF2 (tv2 serverne). Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper de snart slutter å route internett-signalene sine gjennom Nederland. Kanskje internett og pingen på online-spill blir bedre. 7084212[/snapback] Dette må være på noen utsatte steder, da jeg somregel har under 20 ping på cs servere og under 30 på BF2 (tv2 serverne). 7123459[/snapback] Det kommer jo helt ann på hvilke servere du spiller på. Jeg har også rundt 30 i ping på TV2-serverene, men det er den eneste plassen jeg har under 80 i ping også. Sånn jevn over, er GET elendige på pingtider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå