RedEric Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Heisann! Jeg har pusset støvet av min gamle heroes3 og tenkte jeg skulle spille mot gamle kamerater over nett, men får det ikke til. Har lastet ned gamespyarcade og det virker veldig enkelt. Alle som skal være med kommer opp og svarer kan svare i'm ready, men de kommer ikke opp hos han som skal lage kartet i neste sekvens (altså når lunch game velges og spillet starter opp). Noen tips? Er det andre måter dette kan spilles på når vi sitter i hvert vårt hjørne av Norge? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 ny patch kanskje eller er ikke sikkert du har den nyeste av den vettu eller at dere har samme herose liksom typsik problem hos meg Lenke til kommentar
RedEric Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har lastet ned patch 1.4 begge to så det skulle ikke være noe problem. Er ganske sikker på at problemet ligger i routeren eller brannmur/antivirusprogram. Noen tips? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hmm.. har ikke helt peiling på hvordan du gjør det mendu kan jo skjekke om den sperer det da. det kan vere en mulighet. har problem med routern min og jeg kan ikke bruke 7.5 eller 8.0 msn liksom så går på den gamle 7.0 og amsn hehe men kn vere noe der trur jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå