m0n Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har et lite problem her...prøvde å bruke en NT password change disk på PC'n min. Jeg skulle bare teste om cd'n var i orden, så jeg puttet den inn, bootet opp "programmet" og svarte på alle spørsmålene og skiftet passord. Problemet her var at jeg ikke så 100% av skjermen, så jeg ble nødt til å gjette meg frem til noen av spørsmålene. Tror ikke det er dette som er problemet, men når jeg prøver å starte opp pc'n nå, så kommer windowx xp logoen som vanlig, men etter det som blir skjermen helt svart. Jeg får startet opp i sikkerthetsmodus(bruker det nå) men får ikke startet opp normalt. Noen tips folkens? Litt kjipt å sitte her i sikkerthetsmodus...hehe Lenke til kommentar
Zirtor Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei nå var dette et litt merkelig problem siden jeg ikke har klart å gjøre akuratt samme feil. men det jeg har vært borte i tidligere er at maskinen kun vil opp i sikkerhets modus. det jeg har gjort som har fungert er. 1. Første gangen en kunden kom inn med det probleme kjørte jeg en chkdsk /p i reperasjons vinduet til windows. då repet han en korupt fil og vanlig modus fungerte i gjenn. 2. andre en kunde kom inn med dette var ikke chkdsk nokk då måtte jeg kjøre en reprasjon av windows som man gjør i steden for å slette alt på disken det eneste som skjer er at han slette selve windows filene og oppstarts filene og alt annet blir liggende som det gjør. 3. Vist ingen av disse funker er siste mulighet å formatere maskinen så vitt jeg vet. no er ikke jeg værdens beste så det er mulig at andre vet noe jeg ikke vet. Lykke til og ha en fin dag. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har fått dette før! Sjekk om dette funker: Steg 1: Start maskinen i sikkerhetsmodus Steg 2: Avinstaller driver til skjermkort Steg 3: Rensk opp etter drivere, tøm papirkurv Steg 4: Skru av og på maskina Steg 5: Installer nye drivere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Reparasjon fra Windows-cd hjelper ofte ja. Hvilket verkøy var det du brukte? (det finnes så mange) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå