DrThomas Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg har et Logitech G15 tastatur, som funker ganske greit. MEN, det er et par taster som ikke vil samarbeide. Vi får ta litt forhistorie: En kamerat av meg er svensk, og var i vår en tur hjemom. Der var han så hyggelig å kjøpe et svensk G15 til meg, ettersom det ikke var tilgjengelig her i landet. Tok det i bruk, og synes det var veldig bra. Spesielt LCD-skjermen er konge Men, en (u)vakker dag skulle jeg spise nudler foran dataen. Jaja, smarte meg. Hadde nudlene i et suppefat, med den suppen på. Uten å tenke meg om, lente jeg meg fram for å skru opp volumet... Med fatet i hånden. Smart smart. Tastatur og nudlesuppe er visst ikke en bra kombinasjon. Det ble et spennende lysshow, med blinkende belysning på tastaturet og en LCD-skjerm som så ut som om den gikk på LSD. Uansett, koblet det fra og lot det tørke en god stund. Koblet det til igjen, og det funket faktisk. Skjermen og alt. MEN, Num Lock knappen funker ikke... Så numpaden er låst til navigasjonstaster, kan ikke skrive tall med dem. Alle knappene funker, så kan navigere med 2-4-6-8, og bruke + - osv Det jeg lurer på er da om jeg kan sette på num lock inne i windows på en eller annen måte? Fryktelig irriterende å skrive telefonnummer, kontonummer osv med vanlige tallene på keyboardet, når jeg vet at keypaden funker... Endret 16. oktober 2006 av DrThomas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du kan sette dette i nesten alle bioser Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg fant ut av det, hadde helt glemt virtual keyboard, var faktisk num lock der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå