roflol Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 emne seier de meste, min datamaskin visser ikkje eksterne harddisk og vil ikkje opne de, selvom de står på enheter (instalasjon når du putter inn usb pinner slikt) at "Denne enheten funger som den skal". de står slik på "Trygg fjerning av maskinvare" når eg har merka USB-masselagringsenthet: Maskinvareenheter: USB-masselagringsenhet ---USB Device USB-masselagringsenhet på plassering 0 ?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Sjekk i Diskbehandling (Run - diskmgmt.msc). Det kan hende du finner den der, og at du kan gi den en bokstav. Lenke til kommentar
roflol Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 nopp, eg finner den ikkje i diskbehandling Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 har samme problemet. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg fikk min MyBook Essential 1TB i dag, og slet med å få den til å fungere. Måtte gjøre et par operasjoner, etter tips på diverse internettfora, som virket strålende (gitt at dere også bruker vista): I c:\windows\inf er det en fil som heter infcache.1, rename denne til infcache.1.bak I c:\windows\system32\driverstore\filerepository er det i alle fall en mappe som heter usbstore. Kopier usbstore.PNF og usbstore.inf til c:\windows\inf Reboot, forsøk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå