EnergY30 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Har akkurat installert Windows Vista RC2 for å teste det, men har et problem med driver til det trådløse nettverkskortet! Som antatt virker ikke driverne på driver- cd'en som fulgte med hovedkortet mitt til lyd, nettverk og annet stæsj i vista, den virker i windows XP og eldre. Jeg har fått tak i lyddriver på en nvidia win vista side på internett, men nå sliter jeg med det trådløse nettverkskortet. Jeg har et K8N Neo2-54G hovedkort, og da jeg kjøpte det fulgte det med et anonymt PCI tråløst nettverkskort. Et sånt et som man skrur ledningen inn på baksiden og setter en liten antenne ved siden av. Det står ingenting om hvem som har laget det så jeg er redd for at jeg leter etter nåla i høystakken her. Noen som vet hva slags driver som kan passe?! Trenger tips og hjelp! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Fant noe i en readme på hovedkort cd'en som jeg brukte i XP. Det står: MSI Network Driver List Driver name: MSI 802.11g Wireless LAN Driver (for MS-6734 and MS-6852) Win xp driver version: 2.02.06.0000 Kan dette være til noe hjelp? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 http://www.snapfiles.com/get/siw.html Prøv SIW til å finne info om nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå