jallapenos Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er førstegangskjøper av digitalkamera. Har blinket ut powershot G3 som et mulig valg. Er det noen av dere erfarne kamerabrukere som har noen tanker om oppgraderingen fra G2? Er den verd å vente på og betale litt ekstra for? Ser bildene i galleriet, men for mitt utrenede øye ser det ganske likt ut på disse to kameraene. Er det andre som har meninger om disse? Kanskje fotografen? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg har ikke vurdert bildekvaliteten enda, men førsteinntrykket er at denne ikke er vesentlig bedre enn på G2. G3 er imidlertid en god del bedre i bruk, og den byr også på større optisk zoom. Jeg er derfor ikke i tvil om at G3 er verdt en del hundrelapper mer. En ting som skuffet meg veldig på G3, var autofokusen. Fokusen på G2 var dårlig, G3 er ikke bedre - heller tvert imot. Bortsett fra autofokusen, har jeg vært godt fornøyd med mitt G2. G3 er et enda bedre kamera, så du vil sikkert bli fornøyd om du kjøper det. Jeg ville imidlertid ikke kjøpt G3 hvis jeg allerede hadde G2, da er det bedre å vente på G4 eller G5. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå