sondrev Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hey! Er veldig lite erfaren med å finne PC komponenter og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt? Har prøvd meg frem litt, men vett ikke hva som er bra og ikke, men har laget dette oppsettet. Er dette bra og vil delene passe sammen? Lurer og på om PSUen som følger med kabinettet er bra nok? Kabinett Hovedkort Ram brikker Prossesor Skjermkort Harddisk Skjerm DVD-brenner Viftestyring Total sum: 10758kr Kan noen hjelpe meg med eventuelt et bedre oppsett? Vil ikke strekke meg så mye høyere på prisen. Kommer til å bruke PCen til det meste. Film, spill, osv, men vil ikke bruke alt for mye på skjermkort. Vil helst kjøpe alt fra komplett.no Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hey! Er veldig lite erfaren med å finne PC komponenter og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt? Har prøvd meg frem litt, men vett ikke hva som er bra og ikke, men har laget dette oppsettet. Er dette bra og vil delene passe sammen? Lurer og på om PSUen som følger med kabinettet er bra nok? Kabinett Hovedkort Ram brikker Prossesor Skjermkort Harddisk Skjerm DVD-brenner Viftestyring Total sum: 10758kr Kan noen hjelpe meg med eventuelt et bedre oppsett? Vil ikke strekke meg så mye høyere på prisen. Kommer til å bruke PCen til det meste. Film, spill, osv, men vil ikke bruke alt for mye på skjermkort. Vil helst kjøpe alt fra komplett.no Takk for alle svar! 7082117[/snapback] jo kjempe bra ut det oppsettet der da. tror du vil bli fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå