Reeve Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Jeg skal oppgradere til Core 2 Duo oppsett i vinter, og har tenkt å gå for Asus P5W DH Deluxe, men som mange sikkert vet, så krever dette en nyere bios, enn kortene blir levert med. Siden dette er mitt første Socket 775 oppsett, så trenger jeg en billig Socket 775 CPU, så jeg kan låne i maks noen dager, så jeg kan få flashet min bios til en nyere verisjon som støtter C2D. Takker på forhånd for alle svar. 1 Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvis du er heldig så har de kortene som leveres da allerede den nye BIOSen. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Trur sjansen for å få et kort som er så gammelt at det ikke støtter C2D nå er minimal. Alle de store butikkene har såpass stor varesirkulasjon at dette ikke burde være et problem. Fikk mitt fra Netshop for litt over en uke siden, og det kom med ny eske som sa "Supports Core 2 Duo", og hadde ny nok bios til at E6600-prosessoren fungerte smertefritt fra første stund. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fikk mitt P5W DHD kort rett før helga.. Funker fett med C2D i det Tror ikke du trenger å bekymre deg. (Har E6400) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ok da var det bare i begynneløsen den skjedde da selger nok P5W DHDeluxe med nye drivere nå ja Men "worst-case-scenario" hadde uansett ikke vært verre enn åp legge ut ca. 350 kr på en celeron 2.53 Ghz elns 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Fikk mitt P5W DHD kort rett før helga.. Funker fett med C2D i det Tror ikke du trenger å bekymre deg. (Har E6400) 7082199[/snapback] Btw, hvordan overklokket det oppsettet? ser du har 380 FSB. er det macx eller stabilt? Skal nok kjøle på vann, s\å lurer på hvor langt jeg kommer. (Vann på NB, CPU og GPU med dual radiator) Forresten, hoder det med MIST 600 watteren på ASUS P5W DH Deluxe, E6600 og et high-end skjermkort til ca. 3500? (tenkte først på X1950 XTX, men tror jeg venter til DX10) 1 Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fikk mitt P5W DHD kort rett før helga.. Funker fett med C2D i det Tror ikke du trenger å bekymre deg. (Har E6400) 7082199[/snapback] Btw, hvordan overklokket det oppsettet? ser du har 380 FSB. er det macx eller stabilt? Skal nok kjøle på vann, s\å lurer på hvor langt jeg kommer. (Vann på NB, CPU og GPU med dual radiator) Forresten, hoder det med MIST 600 watteren på ASUS P5W DH Deluxe, E6600 og et high-end skjermkort til ca. 3500? (tenkte først på X1950 XTX, men tror jeg venter til DX10) 7083269[/snapback] Jeg har 450W OCZ Modstream som driver min hardware, pluss noen disker. Funker fett! Er max atm, da jeg har stock kjøler og en gammel BIOS. Regner med at jeg får den høyere når jeg får flashet BIOSen. Regner med å få rundt 3.1GHz når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå