Bautastein Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei! Etter flere års trofast kjøling av min P4, kom i dag strømledningen til hovedkortet inn i min Zalman CNPS7000-Cu slik at det ene bladet på vifta knakk av. Er det noen måte å skifte kun denne vifta på, uten å måtte kjøpe ny kjøleribbe? Endret 16. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 bump, er det håp? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 tror nok det er håp, først må du ta av den knekte vifta å se om det kan være håp, så kjøper du en zalman 92mm vifte hvis ikke jeg husker feil, og monterer denne, tror dette skal gå ganske smertefritt. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) tror nok det er håp, først må du ta av den knekte vifta å se om det kan være håp, så kjøper du en zalman 92mm vifte hvis ikke jeg husker feil, og monterer denne, tror dette skal gå ganske smertefritt. 7101690[/snapback] problemet er at jeg tror vifta er nærmest integrert, med kulelager under (men er ikke sikker). Dessuten vet jeg ikke om noen selger en slik vifte uten ramme. Men uansett, takk for svar, men tror jeg må kjøpe en ny ribbe også, med mindre jeg vil begi meg ut på extreme hardcore modding de luxe. Endret 18. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vil ikke kalle det hardcore modding, prøv å demontere den vifta så kjøper du en vifte med ramme og mekker det så det passer sammen. Skal nok være fult mulig, hadde det ikke vert for at jeg ikke har boxed kjøleren min liggende skulle jeg sjekka om det var mulig for deg, men dessverre. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 det er mulig det! Du må bare fjerne ramma på en 92mm vifte Lenke til kommentar
mureren Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 klarte og knekke den samme vifta med fingen (skulle støvsuge mens pcen var på;ja jeg vet) limte den sammen med superlim funker utmerket så god som ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå