Zyko Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hallo.. Har et problem med windows for tiden. Jeg er ikke sikker på når d startet, men nå er det sånn at hver gang jeg skal slette, kopiere, lime inn, osv.... så kommer windows installer og vil installere noe fra en cd. Jeg får også en dum feilmelding når jeg slår av pcen at driven ikke er klar til bruk? at jeg skal sjekke at cd-rommen er lukket og noe greier.. sinnsykt irriterende! Håper noen har noen teori om hva som kan gjørest (helst uten reinstallering).. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva er det installeren vil installere? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Har du sjekket pcen for virus og spyware? Har du forsøkt start -> kjør og skrive "msconfig"? Se om det ligger noe uønsket i oppstarten der. Hilsen, eifkkan.* Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 det er d som er tingen, jeg vet ikke hva den vil installere. tror den vil installere d programmet jeg vil bruke.. rare greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå