Erelend Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei jeg har nettopp formatert Systemdisken og gjennopprettet til fabrikk innstillinger med en Pacard-bell Recovery DVD. Allt på D: ligger der fremdeles men ingen av programmene ligger i start>alle programmer. kan jeg bare slette alle filene som ligger i "programmfiler" på D'en og innstallere programmene på nytt eller er det en enklere (bedre) måte? Help Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du må nok i de fleste tilfeller reinnstallere programmene, men noen instillinger kan du jo kopiere over da Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Men kan jeg bare slette alle filene da? Det vil ikke komme noen form for feilmelding når jeg innstallerer programmenen på nytt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har du tenkt å installere programmene til samme plassen eller har du tenkt å ha de på C:? Du vil eventuelt få meldinger om at mappen finnes fra før av hvis du prøver å installere på D:, men ingen feilmeldinger, du skal ikke få det i hvert fall Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg skal ha de på akkuratt samme plass. Men alle .exe filene til programmet ligger der. det virker som om det bare ikke er "registrert" i windows... skla jeg bare prøve å åpne et program og se hva som skjer, og om det legger seg i start>alle programmer ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det vil ikke legge seg på start/programmer sånn uten videre, men i mange tilfeller kan du bruke programmene uten at de er registrert. Men jeg ville bare installert over uten å slette filene, med mindre det er noe du ønsker at skal bort siden du vet at det er det som klikket maskinen forrige gang Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Men dersom det er noen programmer jeg ikke skal ha lengre da? Kan jeg bare slette filene uten noe fixfaxerier... Kan jeg slette filene uten at deet skjer noe? Endret 16. oktober 2006 av Erelend Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Men dersom det er noen programmer jeg ikke skal ha lengre da? Kan jeg bare slette filene uten noe fixfaxerier... Kan jeg slette filene uten at deet skjer noe? 7082145[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ok... Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå