black_sheep Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Topic sier det meste. "glemte" å polere bilen før vintern Er det for seint å polere nå, tenkte på temperaturen altså.. skal vel ikke være alt for kaldt skal det vel? (Bor på østlandet) drøye 8 grader hos meg nå idag.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Topic sier det meste. "glemte" å polere bilen før vintern Er det for seint å polere nå, tenkte på temperaturen altså.. skal vel ikke være alt for kaldt skal det vel? (Bor på østlandet) drøye 8 grader hos meg nå idag.. 7081676[/snapback] Ta den med inn i stua da? Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Finn ut om du har noen bekjente som jobber en plass med garasjeanlegg eller varemottak og spør om å få stå der ei helg Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tror han spør om: "Er det seint å polere nå, når tempraturen er så lav?" (Lurer på det samme jeg, siden bilen skal stå stille i 2 uker ) Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 gjør det når det ikke er så fuktig i været så går det bra Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Syntes ikke du var noe morsom -Shark- Men ja, får vel bare ta den med inn i stua da. Blir stress, men ok! Spørsmålet var kanskje litt vanskelig stilt, men enkelt å greit er det: hva er laveste temp. for polering Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Mitt tips: Prøv deg fram. Du merker jo fort om det blir håpløst. Lenke til kommentar
Revi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det tror jeg ikke er noe problem. Gjør det en dag som solen er framme, men pass på at flatene du polerer ikke står rett mot solen, da er det lett å få skjolder. Lenke til kommentar
friction Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Endel voksprodusenter setter optimaltemperaturen fra 10 til 25 grader. Pass også på at det ikke er fuktig i vært og at du har en REN bil Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Suverent Tenkte å ta det på torsdag, om været holder da. Lenke til kommentar
war2war Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hvis du er heldig en helg og det er bra vær så er det ikke for seint. Det er fortsatt ganske mildt ute,en dag med litt sol og varme så burde det gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå