Alxg Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ser at det er forskjell på pcene, men lurer på dette med skjerm minne. Når det er dedikert, spiser det ram'en? Tror jeg skal gå for den første, men finnes det noe bedre til rundt 12 000? dv9060ea dv9041ea Endret 16. oktober 2006 av Alxg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Det er eget minne på skjermkortet. Skjermkortet er bra det. Gå for den pcen som passer best til økonomien, begge er gode kjøp. Her er et annen forslag: HP Pavilion dv9074 10355 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Et tips... ikke stol på datoene som står der. HP har store problemer for tiden med å få fraktet maskinene. Vi har selv ventet på laptops i over 1 måned på jobben og de har fortsatt ikke kommet. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Efikkan, har skjønt etter å ha lest noen tråder at du har peiling på dette. Hvilken av de tre nevnte maskinene synes/tror du er best? (ut i fra det du kan lese om dem, regner ikke med at du har prøvd alle maskinene) (andre kan jo selvsagt også svare;)) Endret 16. oktober 2006 av glennandre Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg ville kjøpt en DV9074 til 10.400 kr. Den burde holde i massevis til det meste og er faktisk på lager her... noen som er ganske utrolig om dagen. Spørs jo litt på bruket ditt da, og den DV9060 har hakket vassere grafikkort, men betyr ikke allverden hvis du ikke er den råeste gameren da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Efikkan, har skjønt etter å ha lest noen tråder at du har peiling på dette. Hvilken av de tre nevnte maskinene synes/tror du er best? (ut i fra det du kan lese om dem, regner ikke med at du har prøvd alle maskinene) (andre kan jo selvsagt også svare;)) 7084983[/snapback] Det står da mellom dv9060ea og dv9074(TL-56). De er fryktelig like, og begge er veldig gode kjøp. Jeg hadde nok kjøpt sistnevnte, siden den er en litt billigere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er vel ikke akkurat "den råeste gameren", men det er greit om det er mulig å spille på den! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er vel ikke akkurat "den råeste gameren", men det er greit om det er mulig å spille på den! 7085105[/snapback] Dine to og den efikkan linket til tåler alle en god del spilling. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ytelseforskjellen på 256MB og 512MB på det skjermkortet blir da ikke så stor? GeForce Go 7600 er et godt skjermkort for spilling på bærbare. Det takler det meste greit. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ytelseforskjellen på 256MB og 512MB på det skjermkortet blir da ikke så stor? GeForce Go 7600 er et godt skjermkort for spilling på bærbare. Det takler det meste greit. 7085147[/snapback] OK. Har lest at mange mener at prosessorene fra Intel er bedre enn de fra AMD, hva mener dere om de i disse to maskinene? Ser at prisforskjellen er under 400,- så om det er verd det, kjøper jeg heller 9060. (Beklager at jeg maser , vil bare være sikker før jeg kjøper) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ytelseforskjellen på 256MB og 512MB på det skjermkortet blir da ikke så stor? GeForce Go 7600 er et godt skjermkort for spilling på bærbare. Det takler det meste greit. 7085147[/snapback] OK. Har lest at mange mener at prosessorene fra Intel er bedre enn de fra AMD, hva mener dere om de i disse to maskinene? Ser at prisforskjellen er under 400,- så om det er verd det, kjøper jeg heller 9060. (Beklager at jeg maser , vil bare være sikker før jeg kjøper) 7085272[/snapback] Intels cpu har bedre ytelse i forhold til klokkefrekvens, men jeg tror det blir ganske likt mellom disse to. AMD-cpuen er litt høyere klokket. Uansett vil du neppe merke noe serlig forskjell, så velg den du føler for. Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Man får som regel den man betaler for og for meg bryr jeg meg ikke om den lille prisforskjellen ( så det blir nok dv9060ea, siden den er best ), men hvilken butikk er det best å kjøpe fra? Ser at stretto er litt billigere enn netshop, men på stretto er den ikke på lager. Men hos netshop står det "ubekreftet" på lager status.... Har dere noen erfaringer om dette med "ubekreftet" på netshop? Ps. Takker for alle svar jeg har fått Pc kjøpt. Helt konge! Kjører bf2 helt suverent med kjempe grafikk! Knakanes kjøp, ANBEFALES!! Endret 17. november 2006 av Alxg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå