Gå til innhold

HP Pavilion dv9060ea eller HP Pavilion dv9041ea

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Efikkan, har skjønt etter å ha lest noen tråder at du har peiling på dette.

Hvilken av de tre nevnte maskinene synes/tror du er best? (ut i fra det du kan lese om dem, regner ikke med at du har prøvd alle maskinene)

(andre kan jo selvsagt også svare;))

7084983[/snapback]

Det står da mellom dv9060ea og dv9074(TL-56). De er fryktelig like, og begge er veldig gode kjøp. Jeg hadde nok kjøpt sistnevnte, siden den er en litt billigere.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Ytelseforskjellen på 256MB og 512MB på det skjermkortet blir da ikke så stor?

GeForce Go 7600 er et godt skjermkort for spilling på bærbare. Det takler det meste greit.

7085147[/snapback]

OK.

Har lest at mange mener at prosessorene fra Intel er bedre enn de fra AMD, hva mener dere om de i disse to maskinene?

Ser at prisforskjellen er under 400,- så om det er verd det, kjøper jeg heller 9060.

(Beklager at jeg maser :blush: , vil bare være sikker før jeg kjøper)

Lenke til kommentar
Ytelseforskjellen på 256MB og 512MB på det skjermkortet blir da ikke så stor?

GeForce Go 7600 er et godt skjermkort for spilling på bærbare. Det takler det meste greit.

7085147[/snapback]

OK.

Har lest at mange mener at prosessorene fra Intel er bedre enn de fra AMD, hva mener dere om de i disse to maskinene?

Ser at prisforskjellen er under 400,- så om det er verd det, kjøper jeg heller 9060.

(Beklager at jeg maser :blush: , vil bare være sikker før jeg kjøper)

7085272[/snapback]

Intels cpu har bedre ytelse i forhold til klokkefrekvens, men jeg tror det blir ganske likt mellom disse to. AMD-cpuen er litt høyere klokket. Uansett vil du neppe merke noe serlig forskjell, så velg den du føler for. :)
Lenke til kommentar

Man får som regel den man betaler for og for meg bryr jeg meg ikke om den lille prisforskjellen ( så det blir nok dv9060ea, siden den er best ), men hvilken butikk er det best å kjøpe fra? Ser at stretto er litt billigere enn netshop, men på stretto er den ikke på lager. Men hos netshop står det "ubekreftet" på lager status.... Har dere noen erfaringer om dette med "ubekreftet" på netshop?

Ps. Takker for alle svar jeg har fått :thumbup:

Pc kjøpt. Helt konge! Kjører bf2 helt suverent med kjempe grafikk! :thumbup:

Knakanes kjøp, ANBEFALES!!

Endret av Alxg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...