Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steina:

Ved første øyekast ser jeg ikke hva det er, men så ser jeg at det er en fyr med kamera. Føler at det sier noe om deg som person (mulig jeg er på vidda, men allikevel). Syns det blir litt for lys til venstre og litt uskarp.

Men 7/10, en helt grei avatar, du får pluss for å ikke ha en babe der :p Og ramme, jeg liker rammer.

Lenke til kommentar

V for Vendetta er en glimrende film, og jeg antar at det er det du sikert til. Rammen må jo nesten bli slik, derrsom du vil ha ramme, men jeg ville kanskej valgt å ikke ha det.

Gir deg 8/10 :)

Da blir det Orrsnei istedenfor, da. Siden han er en brukermoderator jeg synes er grei, påvirker det nok mitt syn på avataren hans, men jeg skal forsøke å forholde meg objektiv til hans stilling her på forumet:

Avataren er kornete og litt forstyrrende å se på, men rammen hjelper litt. Dessuten er det kanskje litt nostalgisk? Er det Selda eller noe slikt den er hentet fra? Hadde ikke n64 selv, men det kunne da likne litt? Ellers er det er ikke alle avatarer ramme passer på, men på denne var det ok :)

Gir deg 7/10 :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...