-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) *edit* Rasch tok den ja.. Rasch: Pent ansikt. Og nisselue på 8/10 forresten lua er litt morsom ^^ Endret 16. desember 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 -Redhed- Merkelig avatar, men fortsatt mystisk. Blå lepper og grønn brus? En god kombinasjon. Transparent bakgrunn, og en fin ramme. Skarp avatar er også et pluss. 8/10 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 WhiteDragon Morsom avatar! Kan se ut som ett mindre barn som hopper, men siden det er mørkt er det umulig å si! God idè og bra gjennomført! 9/10 Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Yaricks: Mozilla firefoxreven med nisselue : ) Jeg liker firefox+ at den er morsom. 8/10 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) WhiteDragon Morsom avatar! Kan se ut som ett mindre barn som hopper, men siden det er mørkt er det umulig å si! God idè og bra gjennomført! 7515751[/snapback] Det er en som hopper med ski og staver. Sindrelol: Noe uklart bilde, dårlig klippet og mannen aner jeg ikke hvem er, men han ser litt, ehr ... teit ut. Ser litt for "wannabe bad-ass" ut. Den er dog lett å kjenne igjen. 3/10 Redigert: Om du ikke forstår hvem som er i avataren min, klikk nederste linken i signaturen min (Bloody GIR). Endret 16. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Cutthroat Bill: Artig bilde av en eller annen blodig maskin/dyrisk skapning med klovnenese. Artig at det bare dekker en brøkdel av avataren. Gir den en 10/10, jeg. EDIT: Leste linken Bill vedla etterpå, og det var jo bare mer positivt. Endret 16. desember 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Til vanlig er den kanskje ikke veldig spesiell, Mr. Crowley (husker ikke hvordan du hadde før jule-editionen, men når den luen kom på utenpå rammen, ble den feeeet! Goscinny Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Goscinny bør justeres til riktig oppløsning så vil den ikke se så hakkete ut. Kanskje også en liten lysjustering. Sånn den er nå.... 3 av 10 En skalert utgave ville fått 6 av 10 Edit: @ MarinF: Powerpuffene (i juleversjon) blir byttet en gang i januar. Har ny avatar klar Endret 16. desember 2006 av Rivers Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Powerputt eller noe? Funker ikke helt det nei! 1/10 Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Martin F morsom mann med morsom nisselue 7/10 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Zalman er bra, men kjedelig logo av litt dårlig kvalitet, hvor personlig den er vet jeg ikke 4/10 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Darx: Bendeeeer 9/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 -Redhead- Blå lebestift Noe ekkelt grønt 2/10 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) den var fet på sin måte da, med syke kontraster (Redhead sin) Kommenter Kontorstol sin, var bare et infall Endret 16. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Kontorstol. Rød noe som kanskje kan være en gris. Minner meg uansett om Mayhem, på grunn av at det ligner et grisehode. 0/10 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Blir sikkert bannet på livstid; men la gå: La oss si at jeg vil ha en avatar. Den vil jeg lage fra en film, men problemet er at jeg ikke finner akkurat det bildet på nett. Derfor tenkte jeg at jeg kunne ta det fra filmen. Det går ikke. Er dette pga copyright osv osv? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Sjekk PM, Billy Bob Tilbake til avatar: Fanzy panzy struktur som får den til å se 3D-aktig ut. Dog ganske upersonlig. Gir deg 7/10 Goscinny Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Blir sikkert bannet på livstid; men la gå: La oss si at jeg vil ha en avatar. Den vil jeg lage fra en film, men problemet er at jeg ikke finner akkurat det bildet på nett. Derfor tenkte jeg at jeg kunne ta det fra filmen. Det går ikke. Er dette pga copyright osv osv? 7518385[/snapback] Dette er ikke riktig plass å spørre. Om du ikke vil lage en egen tråd om dette, kan du i det minste spørre Her. Snittleif: Veldig stilig avatar. Et enkelt tegn MED nisselue på. Når dessverre ikke helt opp. Men står knallhardt på 8/10. Goscinny: En eller annen person som jeg burde vite hvem er. Siden jeg er blond innenfor slike personer, blir det 2/10. Endret 16. desember 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Mr. Crowley: En morsom figur med nisselue. Ikke altfor spennende men fortjener likevel en sterk 7/10 Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 MeVoN, en stilig eksplosjon i sterke og tydelige farger 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå