Netrum Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Likte avataren din N*. Veldig fin kunst. Har du flere ? 9/10 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 En som er interrisert i gammel norsk historie Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vanskelig å lese teksten mot den bakgrunnen - for lite kontrast. Ville også sikkert vært bedre hvis bildet skulle i utgangspunktet vært maks 100px (den krympede størrelsen er noe av grunnen til at teksten er vanskelig å lese). 5/10 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 hmm, kreativt bilde, et øye som blir omringet av forskjellige sirkler. Svart bakgrunn passer fint, så blir det lysere mot mitten, noe som fanger blikket. Den sterke lila streken er på en måte starten, man kan skimte noe rødt imellom det lila og grønne. i midten er det en orange oval med en svart strek i midten. Bildet starter litt med at ringene går over i hverandre, men mot midten blir det veldig klart. Det små røde som er med gjør bildet litt hemmelighetsfult og at man kan oppdage nye ting. Bildet er bygget opp slik at man med en gang fokuserer midt i øyet. Det var et stilig bilde Hmm 10/10 Gratulerer, det beste bildet jeg har sett til nå!! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Dessverre så minner avataren din meg om harry technosanger. Personen ser også ut som en transe, og den graffittilignende skriften gjør ikke avataren bedre. 2/10 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 breaking bad er bra rammen er dårlig litt kjedelig litt rotete 5/10 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Vet ikke hvem det er.. Rammen blir "feil" Fine farger Lurer på hva han tenker på... 6/10 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kreativ tegning god ide å bare tegne fjes på standard bildet Øynene ble gode, men munnen kunne du brukt litt mere tid på. Hmm kunne kanskje være litt mere detaljer, men et greit enkelt bilde med god kontrast (svart-hvit) Gir den en 4/10 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Sjokolademonster? Kanskje ikkje heilt relatert til brukarnamn. Men avateren er original og heilheiteleg. Energisk. Greie fargar, kontrastar, og det der. Har lett for å bli kjedeleg i lengda? 6/10. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Synes den er litt for mørk, men samtidig blir den subtil og mystisk. Stort pluss for referansen/motivet ihvertfall! 7/10 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 jeg synes din var litt depressiv, men fargene var klare og bildet var litt creepy som kan også være en kul ting 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Usikker hva jeg ser på, men synes det er en fin avatar, uten å være for spenstig. Ikke noe som skiller seg ut, liksom. Gir den en sterk 6/10. Lenke til kommentar
1000000 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Virkelig skremmende bilde, for mest lyst til å bare bla videre eller se ned for å unngå de stikkende øynene xP 8/10 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Litt vanskelig å se hva bildet viser. Litt for like farger og for smått bilde. Minner meg om en logo til en gang elleno. Kråkene varsler om fare. De er inni en sirkel som kan forbindes med at noe gjentar seg. Gir den en 4/10 (siden bildet var vanskelig. Litt for prikkette/dårlig kvalitet? ) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kult bilde. Ved første øyekast trodde jeg det var Master Chief i lenker, men så viser det seg at det er en zombie i linker med lyn i bakgrunnen. 8/10 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Typisk tumblr-core, men kult allikevel. Bra størrelse på bildet. 7/10 Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 En bukk, en gutt med nisselue som holder et stearinlys som smelter nedover hånden hans. Ansiktsutrykket til gutten er.. litt spesielt. Jeg liker det. 8/10 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hm, synes det var litt merkelig med lyssettingen og det der. Og så er det liksom ikke min interesse. Uklart bilde og den skumle stemningen passer ikke med det koselige elementet: bjørnen 3/10 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 stilig motiv, men synes ikke det var så bra klippet.. Oppløsningen var også litt spesiell. 7/10 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 God skuespiller med navn Marlon Brando. Pluss for ramme. Klart bilde, kanskje noe avlangt, men skjønner hvorfor. Tøft. 6.5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå