Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Tja. Nordlys er fint det, men avataren er ganske kjedelig. Vet ikke helt jeg, helt grei, men skiller seg ikke ut fra mengden.

 

5/10

 

Edit: what? Var plutselig kommet en annen avatar, etter at jeg postet det ovenfor. Vent litt.

 

Ny: Ei høne. Bildet var litt rotete. Det blir samme karakter. 5/10

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

@UsedToBeSane

 

En avatar med en form for ampersand-logo. Har ikke kjennskap til brukeren, og kan derfor ikke si om motivet faktisk er relatert til han/henne. Logoen/ikonet ser greit nok ut, men uten å vite hva det egentlig er ment å representere (utover ampersand-tegnet i seg selv) gir ikke avataren veldig mye mening.

 

Rent grafisk er avataren i ok kvalitet. Kontrasten er grei, og fargene skjærer ikke i øynene. En liten ramme kunne kanskje gjort seg, men ikke alle avatarer trenger å ha ramme heller. Totalt sett en helt grei avatar, men ikke noe som gir et varig inntrykk.

 

6/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lycantrophe

 

Skjønner den ikke helt. En tegneseriefigur med lilla hette?

Det kan godt hende den har en mening som jeg ikke skjønner.

 

+ Lilla ramme som matcher bildet.

+ Gjenkjennelig.

 

5/10

____________________________________________________________________

 

Snorre

Jeg syns den fortjener bedre enn 4/10 som Lycan ga den både fordi jeg digger Tommy og Tigern og fordi det var ett utrolig idyllisk bilde med nydelige farger.

 

8/10

Edit: Glemte å skrive at jeg digga den såvidt synlige hvite rammen innenfor den svarte ;)

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...