Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Tja. Nordlys er fint det, men avataren er ganske kjedelig. Vet ikke helt jeg, helt grei, men skiller seg ikke ut fra mengden.

5/10

Edit: what? Var plutselig kommet en annen avatar, etter at jeg postet det ovenfor. Vent litt.

Ny: Ei høne. Bildet var litt rotete. Det blir samme karakter. 5/10

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

@UsedToBeSane

En avatar med en form for ampersand-logo. Har ikke kjennskap til brukeren, og kan derfor ikke si om motivet faktisk er relatert til han/henne. Logoen/ikonet ser greit nok ut, men uten å vite hva det egentlig er ment å representere (utover ampersand-tegnet i seg selv) gir ikke avataren veldig mye mening.

Rent grafisk er avataren i ok kvalitet. Kontrasten er grei, og fargene skjærer ikke i øynene. En liten ramme kunne kanskje gjort seg, men ikke alle avatarer trenger å ha ramme heller. Totalt sett en helt grei avatar, men ikke noe som gir et varig inntrykk.

6/10

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lyser hvertfall opp, men avatar for meg er gjerne mer ikonisk. Det er et fint motiv fra en fantastisk tegneserie, om enn noe skarpt for min del. Lurer på om det hadde gjort seg bedre i sort-hvitt.

Tenker i utgangspunktet noe ~6, men mangel på det slående ikonet trekker dessverre ned.

4/10

Lenke til kommentar

Lycantrophe

Skjønner den ikke helt. En tegneseriefigur med lilla hette?

Det kan godt hende den har en mening som jeg ikke skjønner.

+ Lilla ramme som matcher bildet.

+ Gjenkjennelig.

5/10

Snorre

Jeg syns den fortjener bedre enn 4/10 som Lycan ga den både fordi jeg digger Tommy og Tigern og fordi det var ett utrolig idyllisk bilde med nydelige farger.

8/10

Edit: Glemte å skrive at jeg digga den såvidt synlige hvite rammen innenfor den svarte ;)

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...