Need44speed Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 @handerre; En av de beste - om ikke den beste avater jeg har sett, rett og slett Kjenner igjen personen på bildet, men kan ikke i farten ta igjen hvem det er. Lincoln..? Like fargene, ja alt 10/10 Wat? Du skal vurdere meg da. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 olehh Stilig avatar, kreativ. Det at den er svart-hvitt gjør at den ikke stikker ut som fargekombinasjonene på 80-tallet Ramme. 9/10 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 @handerre; En av de beste - om ikke den beste avater jeg har sett, rett og slett Kjenner igjen personen på bildet, men kan ikke i farten ta igjen hvem det er. Lincoln..? Like fargene, ja alt 10/10 Wat? Du skal vurdere meg da. Nei det skal jeg ikke. Vurderer når jeg vil jeg. ------------ @Iste-mannen; For enkel uorginal og for mye svart etter min smak. Men ellers grei nok. 4/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da velger jeg å vurdere Tsjuden sitt da, siden reglene tydeligvis ikke betyr noe. Liker det godt, matcher på en måte litt diskusjon.no logoen fargemessig. Litt for dyster for min smak. 9/10 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) (Aleks) +Fine farger +Pen ramme -Kunne kanskje vært litt bedre kvalitet på selve bildet, hadde gitt den 10/10 om bildet var skarpere. 8/10 Endret 7. mars 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 @-Léon- Ramme. Det er rett og slett bare stilig. Litt vanskelig å se hva det skal være. 8/10 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Digger avataren din handerre. Lett og kjenne igjen og ikke oppbrukt 8/10 Nå hva syns dere om min? Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå hva syns dere om min? Datategnet portretttegning som kanskje trekker frem personlighet? 6/10 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) macdour: Syns ikke det var noe spesielt med den, en dude med blomster rundt halsen? Og kvaliteten var ikke den beste. Han er vel kanskje kjent, men jeg kjenner han ikke igjen ihvertfall så av den grunn: 2/10 dTd: veldig god kvalitet, 100x100, fin ramme ooog du har fått nicket ditt i den! Trekk litt ned at du har slik hipster-filter over, pluss at det er litt harry motiv. Sterk 7/10 "hipster-filteret" var der fra før av så det får jeg ikke gjort noe med det at den er harry kan jeg ikke forstå, syns den er sexy jeg. Men for all del, hver sin smak og jeg spurte jo etter andres meninger når jeg postet her Endret 8. mars 2011 av dTd Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 dtd Liker fargene, og rammen rundt. Derimot er jeg ikke helt fan av skrifttypen på skriften du har brukt, og føler heller at den hadde sett bedre ut, uten tekst. 6/10 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Cognomen: Jeg syns det er tøft med avatarer som glir rett inn i forumet. Jeg tror faktisk din hadde sett verre ut med ramme rundt. Tøft motiv også. 9/10 (Kun trekk fordi den ikke har det eksepsjonelle). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tøff kaktus, passende ramme og bra størrelse. Bakgrunnen er også fin. 8/10 Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dugelig ramme. Liker det abstrakte preget, men med det konsekvens at det ligner kanskje litt for mye på ferdige galleri-avatarer. 8/10 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Artorp: Nydeleg! Herlege fargar i glas, ser det ut som? Rett og slett veldig friskt. Formatet var dog litt merkeleg. Du kunne ha endra croppen til 100x100, og det ville sikkert sett bra ut fortsatt. Ramma passar og veldig fint. 8/10. Fiks formatet, du, så blir det høgare score. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Denne likte jeg, men det er noe som ikke HELT stemmer. Liker det at den ikke er 100x100. 7/10 Ikke en dårlig avatar akkurat Forbinder den virkelig med deg, og det er nok en av de bedre her på forumet. 9/10 Endret 8. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Knut Knudsen: Stilig avatar. Lett gjenkjennelig. Antar du er interessert i anime utifra den. God ramme (tykkere enn vanlig, noe som passet bra til den). Passet dog bedre med forrige navn, men ettersom det ikke har noe med avataren å gjøre: 10/10 Edit: obs, kom med et sitat fra DNFK. Endret 9. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En gammel fyr med downs. Awesome. 8/10 Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 grønnt er skjønnt, men ellers litt kjedelig :/ 4/10 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke vanlig bilde, men noe effekt på det. Grønt, i like it. "Fyren over meg hadde ikke avatar" 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå