Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men du har jo igjen sneket deg foran både den ene og den andre tidligere i tråden, så du har blitt mer enn nok vurdert. Tror du faktisk har tatt plassen min 3-4 ganger. Slutt å grine. Jeg har i det minste skrevet "vurder over" o.l i posten. Hver gang. Og dessuten, det gjør det ikke mer rett at jeg ikke skal bli vurdert. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har i det minste skrevet "vurder over" o.l i posten. Hver gang. Nei, du har ikke gjort det hver gang. De få gangene du har gjort det, har folk fått til det.Uansett er dette en tåpelig diskusjon å ta her. Er det noe mer du vil si så ta det på PM Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ajaco: Din er veldig fin. Kult at den er delt opp i fire deler hvor den ene skiller seg ut. Behagelige farger som ikke forstyrrer øynene. Liker også variasjoner i blåfargen, som er min favorittfarge. Terningkast 8 på en rollespillterning som går til 10. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Mchansern: Jeg liker avataren din, og jeg syns den passer utmerket til deg. Mulig du kunne gjort noe litt mer personlig, men en slags parodi på Mcdonalds er jo også passende i forhold til brukernavnet ditt. Jeg syns ikke du trenger å ha den i 100x100 som de fleste andre sikkert vil grine om, så du blir ikke trukket noen poeng for det. 9,5/10 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 SnittLeif: Utrolig kul avatar, liker avatarer som gjør det lett å kjenne igjen brukere fort.. Ligner kanskje litt på deg IRL også? 9/10 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 TM B: Kul avatar , humoristisk. trekker på smiletbåndet 9/10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Enda en av de upersonlige fotball-avatarene. Du skal få pluss for fin kvalitet, ramme og design. 4/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva skjer med rammen din? Har den alltid vært sånn? Den er litt tykk nå.. 2 px? Unasteet: Den har stil, er gjenkjennelig, orginal, flotte farger(!), helt grei kvalitet. 8/10 Lenke til kommentar
Jarley Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Diskutant: Fin ramme, greit med svart/hvitt, men liker ikke helt cigaren. Føler han ser litt "douche" ut. Har ikke sett mye likt, så lett gjenkjennelig. 6/10 Lenke til kommentar
Jarley Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Dobbelpost der gitt. Endret 9. februar 2011 av Jarley Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jarley Ganske kjedelig. Feil oppløsning er det også. Passer ikke som avatar, dessverre. 2/10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Le Professeur: Kan ikke klage på kvalitet eller ramme, den er stilren, enkel og behagelig. Personlig synes jeg den er litt anonym, og litt kjedelig, men du får allikevel høy pott pga det jeg nevnte tidligere. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Sebbe Fin størrelse, ramme og greit utsnitt. Virker dog som det er litt mye støy. 7/10 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Milanjo : Den syns jeg faktisk var bra. Fin farge, og streken under M'en indikerer et busakap. 8/10 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Groenn: Oooh, eit romskip shoppa oppå eit bilete av ein galakse... Grei nok tanke, men det funkar ikkje. Blandinga gjer at det blir veldig harry, og lyset er jo heilt feil. Den er heller ikkje i 100x100. Eg er interessert i sci-fi, men dette virka rett og slett ikkje. Men du kan sikkert få til noko liknande som er bedre. 4/10 Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Alliha, jeg har alltid likt avataren din. Den er stilig og ren + fine farger og en grei balanse. Ikke for mye kluss, synes og så det er stilig at du bruker slik hatt selv ( hvis jeg ikke husker helt feil fra M&V? ) alt i alt en ren og pen avatar 9/10 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) kans: + 100x100 + Viser interessene dine + Ramme - Dårlig kvalitet, du ser disse prikk-greiene rundt om kring på bildet - Litt svake farger, og bildet skiller seg derfor ikke ut i noen stor grad 6/10 Endret 23. februar 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
kans Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Både fargene og "prikk-greiene" skal være sånn men skjønner hva du mener Jeg liker bildet ditt. Du har ramme , det er 100x100, får inntrykk av at du står på / liker ski. bildet er litt uklart, og det skjer litt mye på det så ser "rotete" ut. men fortsatt stilig 7/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kans Skyt meg gjerne, men jeg kjenner ikke igjen artisten du har bilde av. Mangel på en tydelig ramme (ser ut som du har en sort ramme?). Kvaliteten er ikke spesielt god. Gir meg svært lite. 5/10 Lenke til kommentar
kans Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kans Skyt meg gjerne, men jeg kjenner ikke igjen artisten du har bilde av. Mangel på en tydelig ramme (ser ut som du har en sort ramme?). Kvaliteten er ikke spesielt god. Gir meg svært lite. 5/10 Det er jo selveste James Hetfield! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå