Diskutant Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så morsomt at når noen får en dårlig score så "tar de alltid igjen" ved å gi han som vurderte deg en dårlig kvalitet, oftest helt uten grunn :!: La oss se: Jaffa: Lite gjenkjennelig, alt for mørkt, fraværende (ikke tydelig) ramme, egentlig var den litt dårlig croppet, du ser for lite. Motivet er ikke helt bra som avatar heller.. Helt random fotballavatar. Pluss for så som så kvalitet og rett format. 3/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Diskutant: Sigar trekker opp, det er kult. Ramme er bra. Sorthvitt er jeg nøytral til. 6/10. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mchansern + Passer til navnet - Ikke 100x100 + Ramme - Relativt kjedelig og dødt 4/10 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så morsomt at når noen får en dårlig score så "tar de alltid igjen" ved å gi han som vurderte deg en dårlig kvalitet, oftest helt uten grunn :!: vel, det var ikke uten grunn. Jeg likte ikke avataren. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så morsomt at når noen får en dårlig score så "tar alltid noen igjen" ved å gi han som vurderte deg en dårlig score, oftest helt uten grunn :!: vel, det var ikke uten grunn. Jeg likte ikke avataren. Et par ord du må lære deg: "noen", "oftest". Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Et par ord du må lære deg: "noen", "oftest". Vel, bare fordi jeg argumenterte for at jeg ikke gjorde det betyrikke at jeg ikke kande ordene. Og jeg regnet med at du siktet til meg sidendet var jeg som nettop hadde gjort noe du kunne tolke som "hevn"... Uansett: Diskutant: Altfor mye airbushing og photoshopping, irriterende ramme og den har mistet personligheten sin. Den var mye bedre før. 3/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 JaffaJaffa; Chicharito på bilde(?), helt ok, noe mørkt. Ikke noe spesielt ved det.. 5/10. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 God kvalitet. Morsom. Passer godt med signaturen din. ..også har jeg lagan 8/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Din er veldig fin. Kult at den er delt opp i fire deler hvor den ene skiller seg ut. Behagelige farger som ikke forstyrrer øynene. Terningkast 8 på en rollespillterning som går til 10. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 stilig avatar egentlig. Gir deg 8/10 Min ble heller ikke så bra nå.. Prøvde å få fram hele glasset av den knuste ipoden, men det gikk ikke så bra når jeg satt ned størrelsen.. Vurder meg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Denne var spesiell! Passer til brukernavn... Ser dog ikke helt hva det er bilde av.. Orginal, pluss for det, men ikke så gjenkjennelig likevel. Kvaliteten er dårlig. 5/10 for orginalitet og sprøhet Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) en form for sprukket glassrute? 8/10 ET KNUST APPLE-PRODUKT???!!!! 10/10!!! Brukte litt for lang tid der... =( Endret 7. februar 2011 av Grambo Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Var knust iPod ja Skal få det fram mer, noen tips til meg? Vurder grambo, ikke meg! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Dårlig kvalitet. Ingen ramme. Skjønner ikke en dritt av hva det er. Ser ut som en person-skikkelse som har kommet frem etter et glass har blitt knust. Eller noe. Gir meg ingenting. 2/10 Edit: Så nå at jeg skulle vurdere Grambo. Den var iallefall horribel. En person som skriker, med noen dårlige photoshop effekter. Skal den være rund, så vær så snill. Gjør noe med kanten. 2/10 på den også. Endret 7. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ajaco Liker avataren din. Fresh følelse. + for gjennomsiktighet. Lett å kjenne igjen. 9/10 (ja det er meg på avataren ) Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Håkki + 100*100, bra kvalitet, personlig, ramme. 8.5/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vurder grambo, ikke meg! Nei, vurder meg! Grambo vurderte ikke meg, det gjorde ingen andre heller. Vurder helst BÅDE meg og mad esc. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, vurder meg! Grambo vurderte ikke meg, det gjorde ingen andre heller. Men du har jo igjen sneket deg foran både den ene og den andre tidligere i tråden, så du har blitt mer enn nok vurdert. Tror du faktisk har tatt plassen min 3-4 ganger. Slutt å grine. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Mad Esc: Kjip tegning av en person med grønt hår. Trekker litt opp at han har en krusedull på kinnet og spiss nese 3/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Scarlet Johansson Nuff said. Elsker den dama. 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå