Alliha Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Mad Esc: Anime-inspirert avatar med eit minimalistisk preg. Den ser grei ut og er veldig personleg, men den ser litt amatørmessig ut. 6/10 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Alliha: Føler brukernavnet og avataren din går godt sammen! Selv om den i mine øyne med det første blir litt upersonlig, ser jeg absolutt et gjenkjenningspotensiale i om man tar seg litt tid til å studere bildet litt Tegnet selv? 7/10 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gal_ape: Stilig at du har en avatar som reflekterer brukernavnet ditt. Jeg liker selve bildet og fargene veldig godt og måten du har valgt å skrive brukernavnet (i bildet). 8/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aner ikke hvem der er, men det skal ikke trekke ned. Lite gjenkjennelig og upersonlig ellers er den ikke 100x100 5/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Petter: Er det deg? Jeg kjenner igjen avataren iallefall. Den er ikke lik som alle andre. Liker at den kun er sort/hvitt også. Kunne vært gjort en del forbedringer så den ikke er så pixlete, men ellers en ganske kul avatar. Ramme har du også. 7/10. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nei det er fra Reservoir dogs ( som alle mine avatarer ) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ahh. Når du sier det så visste jeg vel egentlig det. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aner ikke hvem der er, men det skal ikke trekke ned. Ari Gold fra Entourage Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 judge me for I have sinned Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aner ikke hvem der er, men det skal ikke trekke ned. Ari Gold fra Entourage Ari Gold fra Entourage spiller forøvrig Jeremy Piven i Virkeligheten. Derfor de er så heidundrandes like. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aner ikke hvem der er, men det skal ikke trekke ned. Ari Gold fra Entourage Burde jeg egentlig ha sett, har jo sett hele serien XD Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Petter Nokså kjedelig svart/hvittbilde. Er det deg? Om det er en kjent person er det iallefall umulig å se utifra det bilde der. Og når ma ikke skjønner hva/hvem det er forsvinner også vitsen. 1/10 Er ikke spesielt fornøyd med min egen nå, men jeg har et problem med å få inn noen av de bildene jeg har som jeg liker godt så dette ble bare en midlertidig løsning. Håper å ha på plass en ny snart. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Glimti: Første som slo meg var Alvdal saken, derfor 1/10... 2 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 BeeGee: Litt kjedelig avatar, men littt tøff alikevell. 5/10 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 T0rd: Navnet sitt risset inn i noe, uvisst hva. Greit nok 4/10. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Petter Nokså kjedelig svart/hvittbilde. Er det deg? Om det er en kjent person er det iallefall umulig å se utifra det bilde der. Og når ma ikke skjønner hva/hvem det er forsvinner også vitsen. Tror det er et bildet ifra filmen Reservoir Dogs (Mr. Blond). Wild guess ;p Ikke vurder meg!!! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 olafG: Litt orginalt og kunne kjent deg igjen. litt liten 5/10 Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 5/10. Er ingen ManU fan akkurat, men okei bilde for det om. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Dårlig kvalitet. 3/10 Endret 5. februar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Elsker katten din. Den er awesome. 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå