Alliha Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Aperture Science! Likar at du har eit gjennomgåande tema med avatarar frå Portal. Trur dog at denne kanskje hadde vore bedre med transparent. 8/10 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Alliha; Fargerik og interessant avatar. Motiv ulikt de fleste andre her. Hadde gjort seg med en aldri så liten ramme, ellers er den helt super. Fra Blacksad, kanskje? 8/10 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 wow. Der har du en avatar som skiller seg ut ifra folkemengden. Liker det jeg ser, og flotte farge som passer sammen. 9.5/10 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Alliha; Fargerik og interessant avatar. Motiv ulikt de fleste andre her. Hadde gjort seg med en aldri så liten ramme, ellers er den helt super. Fra Blacksad, kanskje? 8/10 Det er faktisk ei ramme, ei aldri så lita ei. Det er ikkje frå blacksad, men veldig same stilen. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Alliha, du har dritkul avatar. Løve med hatt, dress og sigar er ikke vanlig. 10/10 sier jeg bare. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Kan ikkje si eg likar den. Litt nøytral og forglemmeleg. 6/10 Endret 26. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) AyeAye: Passer fint uten ramme og kvaliteten er god. Liker at den er så enkel Det blir en 7/10 av meg, den er ikke så spennende eller gjenkjennelig at den fortjener høyere. Endret 30. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sebbe: Njaa... Hadde du bare hatt bedre kvalitet og mindre ramme, så hadde det vært nice. Motivet er jo veldig kult! + Det er 100x100. Jeg gir 6/10. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Skjønner den ikke helt, hva er det pinokkio meets ragdoll? :o 5/10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Artig ordspill, ellers synes jeg det mangler en ramme, og fargene var litt dvaske. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Redneck Avataren passer med nicket. Det skal du ha. Men redneck.... er det virkelig et stempel du vil pådra deg selv? Ellers er ikke kvaliteten all verden. Ser ut som det er scalet, og det er derfor ikke helt "tydelige" linjer. Dette synes ekstra godt på tegneseriefigurer. Rammen din også. Gjør noe med det. Ganske kjedelig motiv fra the simpsons.. Alt i alt en helt ok avatar. Ikke noe mer, ikke noe mindre. 5/10 Vurderte visst feil avatar. Du har fotballavatar nå. Den skiller seg iallefall ikke ut. Har sett alt for mange fotballavatarer, og ser ikke forskjell på noen av de. Er heller ikke spesielt glad i fotball. Samme karakter. Helt ok kvalitet på denne, da. 5/10 Endret 2. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Stilig avatar. Ikke helt min stil, men likte den. 7/10 Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre med min, vet den er dårlig.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 meh, bilde av taster. sett det før osv. 4/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Stilig avatar. Ikke helt min stil. Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre med min, vet den er dårlig.. Bytt den ut, eller få en photoshop-mester til å fikse den. Kvaliteten er dårlig, den gir ikke mening, lyset er dårlig, formatet er feil, ser ut som du bare har tatt et tilfeldig bilde å satt det som spoiler. 2/10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Diskutant: Kjenner igjen den, fin kvalitet og enkel. 10/10 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) +Gassmaske -Mørk og dyster 5/10 Endret 2. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Nå var det vel du som skulle bli vurdert, beklager Vel, dette er et bittebittelitt morsomt bilde, men det er ikke fantastisk kvalitet, denne trenger en ramme. Når jeg tenker fotografisk komposisjon, er hvilende trekant behagelig å se på 5/10 Vurder Vowels! Endret 2. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Vowels Meget bra avatar. Hadde kanskje passa bra uten ramme også. 9/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hadde kanskje passa bra uten ramme også. Nei. [Vurder Mad Esc] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå