medlem-156941 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Cutthroat Bill: Fin avatar, skiller seg ut fra mykje av det eg har sett før. Ikkje for mykje fargar osv. heller 8/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Synes det var litt for "sterke" kanter. Var nok en litt kraftig resize. Endret litt på det, så det ser bedre ut (i mine øyne). Bare gjorde det på impuls, fordi jeg synes avataren var så kul - men synes det var leit med så harde kanter. Før: Etter: Er helt opp til deg om du vil endre, men nå har du iallefall et annet forslag til miniforandring. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ajaco: vinterutgaven er veldig bra digger avataren din 8/10 jeg følger fortsatt samme sil på avataen( samme film som alltid hvis dere ikke ser det) Lenke til kommentar
soulless Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Petter: 100x100px, ramme, høye kontraster noe som gjør seg bra på lite format. Mycke bra, 8/10 Nettop mekket til en ny selv, en litt ondsinnet vri på et av forrige århundrets store genier Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 soulless: En morsom og ond versjon av Albert Einstein. Det å velge Einstein som avatar vil jeg ikke si er et kreativt og orginalt valg, men selve avataren er jo litt uten om det vanlige pga. grimasen. Den har god kvalitet og bra kjennkjenbarhet. Den mangler forsåvidt en ramme, og jeg tror den kunne blitt penere med en ramme. 7/10 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Rooarrrrrr Har ikke noe nevneverdig negativt å si egentlig. + Bjørner er awesome! + Fin kvalitet på bildet. 9/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 -Léon- Er ikke spesielt glad i katter, men denne katten var awesome. Vet ikke helt om det kan gå under kategorien katt en gang. 100x100, god kvlitet, ramme, jeg kjenner den straks igjen når jeg ser den, og den er morsom. God avatar! 8/10 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ajaco: Det er noe underfundig ved avataren. Kulde. Pluss i margen for at den skiller seg ut. 7/10. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Onyx: Veldig stileg avatar imo. Passande motiv, fin b/w og god kvalitet. Einaste eg ikkje likte er ramma, den blei litt dominerande i forhold til biletet. 9/10! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Løve, sigar og dress. Awesome. 9/10 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Onyx: Veldig stileg avatar imo. Passande motiv, fin b/w og god kvalitet. Einaste eg ikkje likte er ramma, den blei litt dominerande i forhold til biletet. 9/10! Tas til etterretning. Ser du for øvrig hvem mennesket er? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Onyx: Veldig stileg avatar imo. Passande motiv, fin b/w og god kvalitet. Einaste eg ikkje likte er ramma, den blei litt dominerande i forhold til biletet. 9/10! Tas til etterretning. Ser du for øvrig hvem mennesket er? Not really. Virkar kjent, men allikevel. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Onyx: Veldig stileg avatar imo. Passande motiv, fin b/w og god kvalitet. Einaste eg ikkje likte er ramma, den blei litt dominerande i forhold til biletet. 9/10! Tas til etterretning. Ser du for øvrig hvem mennesket er? Det er en skuespiller sant? Ansikte ser kjent ut men kommer ikke på hva han heter. Skal se om jeg greier å google meg fram. *Edit: Paul Newman? Ikke vurder meg Endret 24. januar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
soulless Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dermuszdel: Stilig Ramme, format, kreativitet, farger - alt funker. 9.2/10 Forsøker en del forskjellige versjoner av samme bilde, eksperimenterer litt med GIMP.. hit or shit? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vurder meeeg Vurder personen over deg, så vil neste person gi deg en "karakter" etterpå. Står til stil med nicket ditt, grei kvalitet. 7.5/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) soulless: 9.2? Gi nå hele karakterer, da. Eller halve. Blir for dumt. "6.356". Altså.. trenger jeg si mer? Anyways! Einstein med onde øyne. Tja, tja. Har sett bildet utallige ganger før, men denne gangen er det litt annerledes. Rammen er for tykk, og burde vært hvit, spør du meg. Dobbelramme. 1px sort ytterst, så 1 px hvit innenfor det igjen. Ellers gir den meg svært lite. Photoshoppen var greit nok, men gir meg ingenting. Ser ikke helt det morsome, spesielle eller særegne ved denne avataren. Klarer neppe å peke på avataren og si at den tilhører "soulless". Noe en avatar bør kunne gjøre, spør du meg. Det er jo litt av poenget. 6.24/10 (derp). -- Mafle: Du skal vurdere en før du blir vurdert. MEn det ser ut som en stein med et øye og et øre. Dårlig kvalitet, og mange artifacs. Gir meg absolutt ingenting. Pluss for at den er transparent. 2/10. -- Argh, leon var før meg. Hadde ikke vurdert om jeg visste han postet før meg, da jeg allerede har vurdert han nylig. -Léon- Er ikke spesielt glad i katter, men denne katten var awesome. Vet ikke helt om det kan gå under kategorien katt en gang. 100x100, god kvlitet, ramme, jeg kjenner den straks igjen når jeg ser den, og den er morsom. God avatar! 8/10 Endret 24. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Not really. Virkar kjent, men allikevel. *Edit: Paul Newman? Jeppers! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fet som alltid Ajaco, liker konseptet og fargene! Eneste jeg savner er de gamle, litt varmere fargene, men blåfargen passer jo forsåvidt nå på vinteren. 9/10 Trykk F5 btw, geeks bør ta den nye avataren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå