Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var litt for "sterke" kanter. Var nok en litt kraftig resize. Endret litt på det, så det ser bedre ut (i mine øyne). Bare gjorde det på impuls, fordi jeg synes avataren var så kul - men synes det var leit med så harde kanter.

Før:

post-93392-0-58731600-1295561267_thumb.png

Etter:

post-93392-0-41628600-1295561276_thumb.png

Er helt opp til deg om du vil endre, men nå har du iallefall et annet forslag til miniforandring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

soulless:

En morsom og ond versjon av Albert Einstein. Det å velge Einstein som avatar vil jeg ikke si er et kreativt og orginalt valg, men selve avataren er jo litt uten om det vanlige pga. grimasen. Den har god kvalitet og bra kjennkjenbarhet. Den mangler forsåvidt en ramme, og jeg tror den kunne blitt penere med en ramme.

7/10

Lenke til kommentar

av-40429.png

-Léon-

Er ikke spesielt glad i katter, men denne katten var awesome. Vet ikke helt om det kan gå under kategorien katt en gang.

100x100, god kvlitet, ramme, jeg kjenner den straks igjen når jeg ser den, og den er morsom. God avatar!

8/10

Lenke til kommentar
Onyx:

Veldig stileg avatar imo. Passande motiv, fin b/w og god kvalitet. Einaste eg ikkje likte er ramma, den blei litt dominerande i forhold til biletet.

9/10!

Tas til etterretning. Ser du for øvrig hvem mennesket er?

Not really. Virkar kjent, men allikevel. :hmm:

Lenke til kommentar
Onyx:

Veldig stileg avatar imo. Passande motiv, fin b/w og god kvalitet. Einaste eg ikkje likte er ramma, den blei litt dominerande i forhold til biletet.

9/10!

Tas til etterretning. Ser du for øvrig hvem mennesket er?

Det er en skuespiller sant?

Ansikte ser kjent ut men kommer ikke på hva han heter. Skal se om jeg greier å google meg fram.

*Edit: Paul Newman?

Ikke vurder meg

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

soulless:

9.2? Gi nå hele karakterer, da. Eller halve. Blir for dumt. "6.356". Altså.. trenger jeg si mer?

Anyways!

Einstein med onde øyne. Tja, tja. Har sett bildet utallige ganger før, men denne gangen er det litt annerledes. Rammen er for tykk, og burde vært hvit, spør du meg. Dobbelramme. 1px sort ytterst, så 1 px hvit innenfor det igjen.

Ellers gir den meg svært lite. Photoshoppen var greit nok, men gir meg ingenting. Ser ikke helt det morsome, spesielle eller særegne ved denne avataren. Klarer neppe å peke på avataren og si at den tilhører "soulless". Noe en avatar bør kunne gjøre, spør du meg. Det er jo litt av poenget.

6.24/10 (derp).

--

Mafle:

Du skal vurdere en før du blir vurdert. MEn det ser ut som en stein med et øye og et øre. Dårlig kvalitet, og mange artifacs.

Gir meg absolutt ingenting. Pluss for at den er transparent.

2/10.

--

Argh, leon var før meg. Hadde ikke vurdert om jeg visste han postet før meg, da jeg allerede har vurdert han nylig.

av-40429.png

-Léon-

Er ikke spesielt glad i katter, men denne katten var awesome. Vet ikke helt om det kan gå under kategorien katt en gang.

100x100, god kvlitet, ramme, jeg kjenner den straks igjen når jeg ser den, og den er morsom. God avatar!

8/10

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...