Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JaffaJaffa

Fotball er vel greit nok det, men ikke noe som intresserer meg. Ser at det er en Manchester United spiller, noe som er et pluss - siden det er et lag jeg har sansen for, til tross for manglende forballinteresse.

God kvalitet, og 1px ramme. Funker fint, men blir fort veldig kjedelig (fordi jeg ikke intresserer meg for fotball selvsagt), og anonymt (fordi jeg ikke kjenner igjen spilleren).

5/10.

Er ikke storfan av fotballavatarer.

Lenke til kommentar

Pen og kjølig avatar. Passer til vinteren.

Har alltid likt avatarene dine, og denne er intet unntak. Eneste er at den kanskje blir litt for livløs.

8.5/10

Btw, siste juldag er til torsdagen, derfor jeg ikke har byttet avatar enda. :xmas:

Lenke til kommentar

Hvorfor gir "alle" minus hvis en avatar ikke er 100*100? Enkelte bilder ser bedre ut med et spennende utsnitt, istedenfor fullstendig firkantet.

Det er rett, men som avatar så ser det ofte best ut (her på forumet) med 100x100. Hvis annet format trekker vi ikke. Ikke jeg ihvertfall.

Vi liker Statham.

Bildet var passelig bra, og passet som avatar. Det mangler dog det lille ekstra, synes jeg.

7/10

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

b-real

En slags figur som river ut sitt eget hjerte. Litt groteskt, men særegent. Bra kvalitet, liker fargene, det er enkelt. Savner kansje en ramme?

6/10

Lenke til kommentar

Gal_ape

- Avataren er personlig, går ut fra den er av deg og den inneholder nicket ditt som gjør det lett å gjennkjenne deg og knytte bilde og nick sammen.

- Du kunne godt vist øynene, men bildet får mer liv og spenning slik det er nå.

- Du får og opprettholdt en viss anonymitet på denne måten.

Lenke til kommentar

Diskutant

Stilig motiv. Liker negeren. Liker sigaren. Liker rammen. Liker at det er sorthvitt. Men det er en ting som plager meg noe grenseløst med denne avataren.... ser ut som du har åpnet den i photoshop... filter -> artistic -> plastic warp -> ok. Og det ser IKKE bra ut med overdrevene kanter. Dette forstyrrer veldig.

6/10. Ville vært 2-3 hakk høyere om det ikke var for de overdrevende linjene.

Lenke til kommentar

Denne her passer bra til vinteravatar, og den var bra fra før. Liker.

Synes dog du kunne brukt hele 100x100-plassen å fylle med "rutene" dine. Hele bildet ditt er 100x100, men det vi "ser" som avatar, -det som ikke er transparent kunne vært litt større. Tror jeg. Vet ikke før jeg får sammenligna. Åpenbart kjenner jeg deg igjen med avataren selv om du har endret den, det betyr at du har fornyet deg, men ikke for mye. Bra jobba!

8/10

Har aldri vært plastic wrap ( :p ) men kan godt være det lignet. Nå da?

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...