Diskutant Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ja, den var overgjort.. Enig, men var verdt et forsøk.. men -10 minutter, I say! Skal fjerne rødfargen, og hva skal jeg gjøre med luen? Vurder Alliha Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hva med min nye? Er meg selv, gjort i Photoshop Har flere også forsåvidt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Du skal vurdere brukeren over deg. Diskutant Du vet hva jeg mener om juleavatar før 1. desember... 1/10 selvom ideen var bra i utgangspunktet. SYnes både ansiktsfargen og luen passet, men vent med en til neste måned. Kenny Bones Bra påfunn iallefall. Ble morsomt bilde og alltid bra med en personelig avatar. Bakgrunnen kunne dog vært litt mer spennende. 6/10 Vurder Alliha Den får meg alltid til å tenke på Løvenes konge og det vekker jo minner fra barndommen. Synes dog den gliser vel brett. Det ene øret som står opp ødelegger også. 4/10 Endret 15. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Glimti Syntes avataren blir dårligere å dårligere, å det skuffer at du ikke bytter den. Er rett å slett gørrkjedelig. 2/10 ------------------------------------------------------------- Hva syntes dere om min juleavatar som jeg skal bytte til 1.desember? (..Kanskje før..) Endret 15. november 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hva er det egentlig som er så kjedelig med den? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Ikke har den ramme. Også er den helt svart med en hvit kjedelig tekst. ------------------------------------------------------------------------------ Hva syntes dere om min juleavatar som jeg skal bytte til 1.desember? (..Kanskje før..) Endret 15. november 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Kan svare deg, jeg! Det skjer ikke noe i den, ikke noen fine farger, og teksten er ikke spesielt morsom, forteller bare om din småperverse side. Men forøvrig, jeg gir den 5/10 EDIT:Litt treig der, SaitekQ var raskere Liker juleavataren din Saitek. Fine farger, moro at lua nærmest passer til et ikke-eksisterende hode, 9/10 Endret 15. november 2010 av OleEdvard Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Takk for vurdering! Endret 15. november 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Og du skulle vel strengt tatt vurdere min Var bare litt treig, sjekka ikke om noen hadde svart før jeg postet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 OleEdvard Om det er deg gir det selvsagt pluss, men det et ganske dårlig bilde da avisen dekker mesteparten av ansiktet på personen og dessuten er artikklen du ser fra avisen om briller, noe jeg aldri har kunnet fordra. Uten noe spesielt i bakgrunnen blir det bare enda kjedeligere. 1/10 Og nå kan en som ikke har vurdert meg før gjøre det! (Synes strengt tatt at det skulle bli en regel i denne tråden om at man ikke vurderer avatarer man allerede har vurdert, men lar andre med andre vurderinger slippe til). Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Svart bakgrunn, hvit tekst, ingen juleavatar... morsomhet: lav 2/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Grambo Kenny er en tåpelig figur i utgangspunktet og julenisseluen gjør det enda verre da det ikke er jul enda! 1/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Så morsomt at du alltid gir folk dårlig poengsum etter noen har gitt deg dårlig poengsum Jeg synes fortsatt den er kjedelig, ikke morsom, ikke har den ramme, og kvaliteten er så som så... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Diskutant Nei og nei, den ble enda dårligere nå. Hvis jeg var deg ville jeg funnet en helt ny fin juleavatar. Den synker ned til 3/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Desverre er jeg enig.. Ble for rotete og Over-done... Men din er bra! Eneste den mangler er en litt tydeligere ramme.. 8/10 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kult at du har tatt avataren du pleier å bruke og "jula" den opp litt. Derimot litt tidlig. Så blir 7/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har nå bytta tilbake.. ville bare ha kommentarer! =) Denne er litt for rotete og stressende etter min mening. Er det 100x98? Damen viste ikke så mye som jeg skulle ønske heller.. Liker den ikke så godt, og ikke så gjenkjennelig. Den er ikke personlig, men fin ramme har den! ca... hmm.. ca 4/10. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Diskutant Nå som den er tilbake til fargeløs synes jeg den er ekstra nitrist. Legger også merke til at cigaren blir vel stor nå og at det ser temmelig tåpelig ut at han blåser inn så kinnene blir hule. Ville blitt bedre om han heller blåste ut så det kom røyk og gjerne en litt mindre cigar. Farger ville også gjørt seg. Eneste plusset jeg finner er at det er en uvanelig avatar. 2/10 Og nå kan en som ikke har vurdert før vurdere. Jeg vet alt hva gjenngangsvurderene mener. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og nå kan en som ikke har vurdert før vurdere. Jeg vet alt hva gjenngangsvurderene mener. :!: Alle mener det samme, Glimti... vurder glimti Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og nå kan en som ikke har vurdert før vurdere. Jeg vet alt hva gjenngangsvurderene mener. Da prøver jeg. Et sitat jeg kan være enig i, men ellers litt kjedelig. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå