Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Léon:

Dette er eit av dyra frå windows 7 sine standard wallpapers, er det ikkje?

Eg er i alle fall ganske sikker på at det er eit utsnitt av eit bilde med fleire slike. :p

Men det ser uansett veldig bra ut, og passar fint som avatar.

8/10

Følar det manglar litt den wow-følelsen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg har vurdert juleavataren din før..

Fine farger, morsom, passende ramme (muligens litt tykk? ), får meg alltid til å smile. Er det helt 100x100? Virker ikke helt sånn.. Men mulig jeg ser litt dårlig.. Godt mulig faktisk.

liker den, ingenting å trekke for her!

10 poeng

Lenke til kommentar

Mr Wonderful

Liker øynene til katten, og at den er personlig, men det at den ikke ram ramme ødelegger alt. Katten skulle også ha sett mot forumet.

6/10 :thumbup:

-----------------------------------------------------

Kan noen vurdere min juleavatar?

post-169096-0-35149800-1289773012_thumb.png

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Antyder? Du ser jo selv at jeg enda ikke har byttet, og jeg skrev for en side siden at jeg skal bytte den 1.desember.

Så jeg skjønner ikke helt hva du mener med at jeg får trekk for at jeg byttet for tidlig, når du åpenbart ser at jeg ikke har byttet.

En annen ting, hvor lang mener du luen skal være? Du må jo huske på at dusken er langt nedfor brystene, så dusken er ikke så langt ned iforhold til hodet, som vi ikke ser.

Lenke til kommentar

(Første gang i tråden)

*kremt* Din avatar ser ut til å være av den noe fristende typen, men annet enn det, er den kjedelig...

Men ikke gjør som Glimti, skift til juleavataren nå, lua er lang nok den, det er jo en media-tradisjon å ha jul i november.

5/10

Lenke til kommentar

Narrie

Kult bilde. Dog litt kjedelig siden så lite av ansiktet blir med, men bra lys i bakgrunnen. Blir midt på.

5/10

Antyder? Du ser jo selv at jeg enda ikke har byttet, og jeg skrev for en side siden at jeg skal bytte den 1.desember.

Så jeg skjønner ikke helt hva du mener med at jeg får trekk for at jeg byttet for tidlig, når du åpenbart ser at jeg ikke har byttet.

En annen ting, hvor lang mener du luen skal være? Du må jo huske på at dusken er langt nedfor brystene, så dusken er ikke så langt ned iforhold til hodet, som vi ikke ser.

Det var jo juleavataren du ville ha vurdert. Derfor vurderte jeg den framfor din vanelige. Ja, ser det med luen, men det blir alikevel nesten bare en diger dusk som blir med i bilde. Gjør den ialelfall et par mm lenger så får du med litt mer rødt fra luen. Men det avgjør du jo selv.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Glimti

av-131018.png

Lettkjennelig og uvanlig avatar. Den er desverre også uvanlig kjedelig, synes jeg. Mulig andre oppfatter den som morsom. For min del hadde det trukket mye opp dersom det hadde vært jobbet mer med typografien, istedenfor bare amatørtilpassa sans-serif font i hvitt på svart bakgrunn :p

Havner desverre bare på midten av treet hos meg. 5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...