Alliha Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Léon: Dette er eit av dyra frå windows 7 sine standard wallpapers, er det ikkje? Eg er i alle fall ganske sikker på at det er eit utsnitt av eit bilde med fleire slike. Men det ser uansett veldig bra ut, og passar fint som avatar. 8/10 Følar det manglar litt den wow-følelsen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Alliha + Ser mot forumet + Grei kvalitet + Ramme og 100x100 + Greit motiv - Ingen særlig stoppfaktor 7/10 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) edit: Alliha var tatt @sveern kult bilde blir i allefall godt humør av å se det. 8/10 Endret 14. november 2010 av ananashapå Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 ananashapå + 100x100 og ramme + artig motiv + fargene passer fint inn - litt vanskelig å se alt med engang - kanskje litt upersonlig, selv om det er artig 6/10 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tror ikke jeg har vurdert juleavataren din før.. Fine farger, morsom, passende ramme (muligens litt tykk? ), får meg alltid til å smile. Er det helt 100x100? Virker ikke helt sånn.. Men mulig jeg ser litt dårlig.. Godt mulig faktisk. liker den, ingenting å trekke for her! 10 poeng Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) + Ramme + Passet med svart/hvit;) 6/10 Endret 14. november 2010 av Mr Wonderful Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 avataren din har blitt finere nå Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Mr Wonderful Liker øynene til katten, og at den er personlig, men det at den ikke ram ramme ødelegger alt. Katten skulle også ha sett mot forumet. 6/10 ----------------------------------------------------- Kan noen vurdere min juleavatar? Endret 14. november 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 SaitekQ Altfor tidelig med juleavatar før 1. Desember! I tillegg er luen altfor kort så det blir nesten bare en dusk. 1/10 siden jeg aldri gir 0/10 Fiks luen så den blir litt lenger og vent til 1. Desember. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ehm, jeg har enda ikke byttet til juleavatar? Ser det slik ut? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nei, men du antyder det jo. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Antyder? Du ser jo selv at jeg enda ikke har byttet, og jeg skrev for en side siden at jeg skal bytte den 1.desember. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener med at jeg får trekk for at jeg byttet for tidlig, når du åpenbart ser at jeg ikke har byttet. En annen ting, hvor lang mener du luen skal være? Du må jo huske på at dusken er langt nedfor brystene, så dusken er ikke så langt ned iforhold til hodet, som vi ikke ser. Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (Første gang i tråden) *kremt* Din avatar ser ut til å være av den noe fristende typen, men annet enn det, er den kjedelig... Men ikke gjør som Glimti, skift til juleavataren nå, lua er lang nok den, det er jo en media-tradisjon å ha jul i november. 5/10 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Grambo Uskarp, heller ikke myk. Virker som at avataren er litt kuttet helt øverst, virker ikke helt ferdig. Morsomt motiv, liker South Park, men kanskje litt tidlig med juleavatar nå? 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Narrie Kult bilde. Dog litt kjedelig siden så lite av ansiktet blir med, men bra lys i bakgrunnen. Blir midt på. 5/10 Antyder? Du ser jo selv at jeg enda ikke har byttet, og jeg skrev for en side siden at jeg skal bytte den 1.desember. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener med at jeg får trekk for at jeg byttet for tidlig, når du åpenbart ser at jeg ikke har byttet. En annen ting, hvor lang mener du luen skal være? Du må jo huske på at dusken er langt nedfor brystene, så dusken er ikke så langt ned iforhold til hodet, som vi ikke ser. Det var jo juleavataren du ville ha vurdert. Derfor vurderte jeg den framfor din vanelige. Ja, ser det med luen, men det blir alikevel nesten bare en diger dusk som blir med i bilde. Gjør den ialelfall et par mm lenger så får du med litt mer rødt fra luen. Men det avgjør du jo selv. Endret 15. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Glimti Lettkjennelig og uvanlig avatar. Den er desverre også uvanlig kjedelig, synes jeg. Mulig andre oppfatter den som morsom. For min del hadde det trukket mye opp dersom det hadde vært jobbet mer med typografien, istedenfor bare amatørtilpassa sans-serif font i hvitt på svart bakgrunn Havner desverre bare på midten av treet hos meg. 5/10 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Haugli + ramme og 100x100 + Stilig BMW + bra kvalitet + Sier vel noe om dine interesser - Ganske standard bilde, ikke noe man tenker spesielt over - litt kjedelig 7/10 Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Sveern Herlig bilde, med flott julestemning man bare må smile av:) Full pupp og innertier av meg! 10/10 Endret 15. november 2010 av Haugli Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Flott bil, men litt kjedelig bilde. Upersonlig, litt fæle farger, og ikke så godt etterarbeid synes jeg. 4/10 hva med min nye juleavatar? Det var alt jeg klarte på 10 minutter Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Å steike meg. o.o Den var litt over-gjort. Var verkeleg raudt i ansiktet nødvendig? Og nisselua passar ikkje heilt med hovudet. 4/10 Fiks den. please. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå