Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nisseluen passet ikke helt der, hadde grusomme farger. Du har begynt på juleavatar før 1.desember, det trekker veldig kraftig ned. Bakgrunnen og bildet generelt er litt rotete, og jeg vet ikke hvem det er.. (det er min feil, så det trekker jeg ikke for).

Nisseluen ble litt klemt i toppen også. Men ca 2/10.

Skift til juleavatar 1.desember du, så blir den litt bedre! :thumbup:

Lenke til kommentar

siden jeg har vurdert diskutant noen sider tilbake hopper jeg fint over han.

no hard feelings i hope.

liker fortsatt bildet om du ikke husker.

@Chef Samebror

for MEG så ser det ut som chief ramsey og det er desverre en person som kun tiltaler meg når han kjefter på folk i tv ruta.

i allefall ikke med nisseskjegg og lue:/

jeg bryr meg fortsatt ikke om ramme og 100x100 eller noe siden jeg ikke legger merke til det(er bildet fett så er det det in my mind)

3/10

Lenke til kommentar

ananashapå

Så bilde i stort format siden du la det ut da du bad om avatarstørrelse. Hadde det ikke vært for det ville det vært svært vanskelig å få noen formening om hva bilde skal forestille. Bakgreunnen er ikke noe særlig og siden det bare er to svarte skikkelser uten noen spesielle trekk i det hele tatt er det ikke mye å si om dem heller. Ser ut som en voksen som gir et eller annet til et barn, men ikke sikkert tanken ville streifet meg om jeg ikke hadde sett det store bilde. Men temmelig uvanelig og det trekker jo litt opp.

2/10

Lenke til kommentar

ananashapå

Så bilde i stort format siden du la det ut da du bad om avatarstørrelse. Hadde det ikke vært for det ville det vært svært vanskelig å få noen formening om hva bilde skal forestille. Bakgreunnen er ikke noe særlig og siden det bare er to svarte skikkelser uten noen spesielle trekk i det hele tatt er det ikke mye å si om dem heller. Ser ut som en voksen som gir et eller annet til et barn, men ikke sikkert tanken ville streifet meg om jeg ikke hadde sett det store bilde. Men temmelig uvanelig og det trekker jo litt opp.

2/10

Er vel ikke noe annet å si enn at jeg digger spanking :wee:

9/10, minuset er at jeg ikke er fan av, eh, mann-som-liker-kvinner-fordi-de-har-fitte-og-kan-brukes-som-tilfredstillelse-

Endret av indiska
Lenke til kommentar

Beklager, indiska..

Denne var ikke bra. Den har ikke ramme, den har feil format (ikke 100x100), dårlig kvalitet, tett på toppen/bunnen og for mye plass på sidene, ikke riktig proposjonert, ikke særlig orginal, ikke personlig.

1/10, for jeg av prinsipp skal ha veldig veldig god grunn for å gi 0/10. Beklager...

Lenke til kommentar

Beklager, indiska..

Denne var ikke bra. Den har ikke ramme, den har feil format (ikke 100x100), dårlig kvalitet, tett på toppen/bunnen og for mye plass på sidene, ikke riktig proposjonert, ikke særlig orginal, ikke personlig.

1/10, for jeg av prinsipp skal ha veldig veldig god grunn for å gi 0/10. Beklager...

Ikke personlig? Det er jo katten min :p

Men er ellers enig, ble tatt med mobilen så kvaliteten stoppet allerede der :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Mr wonderful

Var virkelig en wonderful avatar. Likte den kjempegodt! Rett og slett flott bilde!

10/10

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

kammizez

Helt grei avatar. Liker det hvite og rammen, og at det er 100x100, men figuren i seg selv er ikke så spennende.

6/10

--------------------------------------------------------------------------

Hva syntes dere om juleavataren som jeg skal bytte til den 1.desember? :yes:

post-169096-0-53101100-1289760872_thumb.png

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...