Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jultomten:

En flaske med brun væske, sannsynligvis en eller annen form for sterk alkohol i form av akevitt, whisky eller annen lignende drikke. Litt dårlig kvalitet, men ellers grei. Ikke så spennende avatar. Dårlig utsnitt av flasken. Kunne fokusert mer på etikett så man ser hva slags drikke det er.

4/10

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Orresnei:

det ser ut som en spillfigur som har kledd seg ut som en nisse for anledningen,men som ikke helt har skjønt at julen er til for og være snill og god og har glemt og legge igjen sverd og skjold hjemme.

Tja, en sterk 6/10

Edith: endret karakter da den var litt stiligere enn hva jeg ga uttrykk for først gang. :blush:

Endret av H.M.Kongen
Lenke til kommentar

Orresnei:

Jule-link. Fin avatar. Tatt vekk bakrunnen? Syns den var fin med bakrunn, men fargene var litt daffe, da. I grunnen gjør det ikke noe at du fjerna bakrunnen, den er fortsatt fin.

9/10

EDIT:

Teite HMKongen.. :p

Ser ikke helt hva det er. Noen uklare greier jeg ikke klarer å tyde :hmm:

Likevel litt stilig.

5/10

Endret av Knut_
Lenke til kommentar

Flott avatar, syns uttrykket på pingvinen ligner veldig på deg, og det må jo være et pluss. Flott med nisselue også.

7/10

Blir litt dumt å skrive om din en gang til, så jeg editer litt her: Ja, jeg vet hvordan du ser ut, husker ikke hvor eller når, men jeg har sett bilde av deg.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Vet du åssen jeg ser ut? :p

Uansett, Arbakadarba:

Ganske kult uttrykk på mannen din. Nisselua passet inn i noenlunde lik tegnestil som figuren. Desverre er ikke kvaliteten god, og ramme mangler. Likevel en avatar jeg tenker "Åja, det er han" når jeg ser, fordi den oransje bakrunnen lyser opp.

6/10

Lenke til kommentar
Orresnei:

Jule-link. Fin avatar. Tatt vekk bakrunnen? Syns den var fin med bakrunn, men fargene var litt daffe, da. I grunnen gjør det ikke noe at du fjerna bakrunnen, den er fortsatt fin.

9/10

EDIT:

Teite HMKongen.. :p

Ser ikke helt hva det er. Noen uklare greier jeg ikke klarer å tyde :hmm:

Likevel litt stilig.

5/10

7457977[/snapback]

Ser du virkelig ikke hva det er? det er jo The Blue Oval men det blå er bytta ut med en pike..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...