jultomten Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er enig med meg selv, men hva man synes er fint er individuellt, og jeg mener ikke klage. Beklager, men karakteren blir fortsatt: 3/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) jultomten: En flaske med brun væske, sannsynligvis en eller annen form for sterk alkohol i form av akevitt, whisky eller annen lignende drikke. Litt dårlig kvalitet, men ellers grei. Ikke så spennende avatar. Dårlig utsnitt av flasken. Kunne fokusert mer på etikett så man ser hva slags drikke det er. 4/10 Endret 8. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Orresnei: det ser ut som en spillfigur som har kledd seg ut som en nisse for anledningen,men som ikke helt har skjønt at julen er til for og være snill og god og har glemt og legge igjen sverd og skjold hjemme. Tja, en sterk 6/10 Edith: endret karakter da den var litt stiligere enn hva jeg ga uttrykk for først gang. Endret 9. desember 2006 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Orresnei: Jule-link. Fin avatar. Tatt vekk bakrunnen? Syns den var fin med bakrunn, men fargene var litt daffe, da. I grunnen gjør det ikke noe at du fjerna bakrunnen, den er fortsatt fin. 9/10 EDIT: Teite HMKongen.. Ser ikke helt hva det er. Noen uklare greier jeg ikke klarer å tyde Likevel litt stilig. 5/10 Endret 8. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Knut_: Enkel og grei avatar. En pingvin med nisselue som ser ganske forvirra ut. Han har tydeligvis fått seg en fisk som han ikke vet hva han skal gjøre med... Bra med ramme rundt avataren 8,5/10 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) ei deilig dame, er fan av damer, men skjønner ikke vitsen med å ha dem i avatarene (med mindre du er dama) + for ramme og nisselue hvis du er dama: 10/10 (med nicket bushman er vel det mindre enn gjennomsnittlig sannsynlig) hvis du ikke er dama: 5/10 Endret 9. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Et ganske greit avtar vil jeg si, bilde er av noe morsomt, det at bilde er av bender trekker jo vesentlig opp, han er jo küngen, så.. 8/10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Caprino power. 9/10 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Meningsløs avatar for de som ikke kjenner "Nerv". Ellers, godt fargevalg. 4/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Kanskje noe mørk og dyster, men du verden så fine nisseluer 6/10 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) du verden så fine nisseluer 7460062[/snapback] Jo takk... EDIT; Din er bare happy happy og boller og brus den. Endret 9. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) MartinLande: Kanskje litt mørk. Den var fenger litt med nisse lue på Den er jo litt barsk også da^^ 7/10 Endret 9. desember 2006 av D3nnis Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 D3nnis + Cute + Simpelt - Brukernavn i bildet. - Tall i navnet. (hater matte, hadde karakter 3, sammentreff? I thinks not.) Veldig plain. Du får: - En ninja. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 ok. Avataren min var alt for stor. Nå er den 77 x 77! Tester hvordan det virker nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Poor Leno: Avataren din har blitt bedre siden sist jeg så den. Lue er ikke så bra, for den er ikke samme stil som resten av bildet. I tillegg er bikdet i dårlig kvalitet og det er ingen ramme. 6/10 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Flott avatar, syns uttrykket på pingvinen ligner veldig på deg, og det må jo være et pluss. Flott med nisselue også. 7/10 Blir litt dumt å skrive om din en gang til, så jeg editer litt her: Ja, jeg vet hvordan du ser ut, husker ikke hvor eller når, men jeg har sett bilde av deg. Endret 9. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Vet du åssen jeg ser ut? Uansett, Arbakadarba: Ganske kult uttrykk på mannen din. Nisselua passet inn i noenlunde lik tegnestil som figuren. Desverre er ikke kvaliteten god, og ramme mangler. Likevel en avatar jeg tenker "Åja, det er han" når jeg ser, fordi den oransje bakrunnen lyser opp. 6/10 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Knut_: +Fet pingvin med fisk +Godt integrert nisselue +Ramme 9/10 Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Orresnei:Jule-link. Fin avatar. Tatt vekk bakrunnen? Syns den var fin med bakrunn, men fargene var litt daffe, da. I grunnen gjør det ikke noe at du fjerna bakrunnen, den er fortsatt fin. 9/10 EDIT: Teite HMKongen.. Ser ikke helt hva det er. Noen uklare greier jeg ikke klarer å tyde Likevel litt stilig. 5/10 7457977[/snapback] Ser du virkelig ikke hva det er? det er jo The Blue Oval men det blå er bytta ut med en pike.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 H.M.Kongen: Damer er bra, veldig oppbrukt i avatarer, dog. Og er det Ford det står der? Jaja, den var grei, men litt liten og ugjennkjennelig. 4/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå