Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qweeerty

 

Et bilde av en soldat (deg?) som sikter på kameraet. Jeg kan nevne positive ting som at bildet er av grei kvalitet og at det er 100x100. Den rekker også opp når det gjelder orginalitet og kreativitet. Motivet er kult og har forhåndsvis stor variasjon. Det er mye spenning og energi i bildet, samtidig som det ikke er ubehabelig å se på. Nesten litt hypnotiserende... Selv har jeg alltid vært fan av våpen i den form av å skyte på blink (digger også at våpen mange ganger har et bra ergonomisk design). Denne avataren når høyt opp på mange områder, siden den i tillegg forteller noe om deg - som faktisk er essensielt i en avatar.

 

Negativt: Himmelen øverst i høyre hjørne ødelegger bildet litt fordi det er overeksponert, som gjør at det trekker litt unødvendig oppmerksomhet, og området rundt er litt uklart og uskarpt. Jeg synes også at det ble litt for mørkt i midten, for mye svart under våpenet. Selvom det er en liten sjarm i bildet - skulle jeg ønske det var litt mer detaljer sånn at man klarer å se hva slags våpen det er. Perfeksjonisten våkner inni meg når jeg ser en så perfekt avatar, så dette trenger du ikke bry deg så mye om.

 

Men pga. et par småfeil i en ellers perfekt avatar får den 9/10.

Endret av Newt32
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...