Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Bakura

+ Original (utifrå kva eg har sett)

+ Gjennkjennleg

 

- Kanskje litt lite personleg for min del

- Passer ikkje inn i forumet; hvit bakgrunn

 

For min del trekker det veldig ned at bakgrunnen er hvit. Trur bilete kan fungere godt som avatar, så eg tok meg friheita til å "fikse" (etter mi meining) den i vedlagt bilete.

 

6.5/10

Red.: Opplastning kommer.

post-171448-1277833943,0935_thumb.png

Endret av JarlG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JarlG

 

Et såkalt umulig objekt, som det ikke skal gå ann å lage i virkeligheten. I dette tilfellet den klassiske kuberammen. Avataren har god kvalitet og gjennomsiktighet i alle kriker og kroker. Den hadde vært bedre om rammen fylte hele bildet, altså utnyttet 100x100 reglen til det maksimale.

 

Avataren er enkel og grei, men kanskje litt kjedelig når det gjelder farger, motiv og orginalitet. Hadde forventet mer av en som er aktiv i Avatartråden. (Ord fra den som enda har flest poster i tråden.)

 

6/10

Lenke til kommentar

Newt32

 

Er litt usikker på hva jeg ser på, uten at det gjør noe egentlig. Liker at det hele virker ute av fokus, fargekontrastene og det at bildet er delt sånn høvelig på midten - minner meg om et himmel - helvette forhold. Ellers er bildet i fin størrelse, god kvalitet og rammen passer bildet. 9/10 fra meg.

Lenke til kommentar

Ola

 

Brukernavnet passer litt til avataren, for den er litt "isete" tongue.gif

Ikke noe spesiell avatar, litt kjedelig og dårlig kvalitet.

 

4/10

 

 

Herlig!! Din avatar kunne fortjent 10/10 (men jeg gir den 7,5/10 ), flott avatar visst du hadde tilpasset den litt mer etc (bl.a størrelsen) og kanskje tatt vekk den lille teksten under og fokusert absolutt alt på den heftige bilen? Minner meg om vennen til speedy McQueen thumbup.gif

 

Gir du min hele 4/10? WOW, imponerene, jeg synest den knapt kvalifiserer til 1/10.

 

...burde egentlig vert "stryk", men la gå, siden avataren er ett bilde av ola the icebox, himself dribble.gif

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

JarlG

 

Et såkalt umulig objekt, som det ikke skal gå ann å lage i virkeligheten. I dette tilfellet den klassiske kuberammen. Avataren har god kvalitet og gjennomsiktighet i alle kriker og kroker. Den hadde vært bedre om rammen fylte hele bildet, altså utnyttet 100x100 reglen til det maksimale.

 

Avataren er enkel og grei, men kanskje litt kjedelig når det gjelder farger, motiv og orginalitet. Hadde forventet mer av en som er aktiv i Avatartråden. (Ord fra den som enda har flest poster i tråden.)

 

6/10

 

 

Jeg er litt uenig, synes ikke alltid en avatar trenger å være "fargerik" og "orginal" for å være bra. Jeg synes JarlG sin avatar er bra kul, blir nesten 3D effekt ut av det pga. hvit bakgrunn, stilig. Jeg gir den 9/10...

 

...hadde den vert en smule større, hadde jeg gitt den 10/10.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Han skriker ikke han bruker større skrift for å gjøre folk mer oppmerksom på at han ikke skal vurderes. DETTE ER SKRIKING.

 

Javel, whatever lol.

 

Forøvrig kan han lese førsteposten 1 gang til, der står det ingenting om at en kun har lov til å vurdere brukeren over seg. Itillegg oppfordrer trådstarter faktisk "alle" til å vurdere sin avatar.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

IKKE SKRIK REFSA!

 

ola the icebox

+ 100x100

- Ikke ramme

- Rart objekt.

 

4/10

 

Jo det er ramme, men den er svart (med litt blått på), så er ikke så lett for deg å se smile.gif

Minus for rart objekt? hahaha, dette er så døvt det bare kan bli...

 

...nei ikke deg altså, jeg mener objektet laugh.gif

 

IKKE SKRIK, SK!PPY!

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Nei, det er faktisk ikke ramme. Jeg åpnet den i photoshop å skjekket fargekodene på pixlene.

 

Jeg bruker samme farger og mønster og struktur på rammen, som i bildet. Så derfor blir photoshop for pinglete for å finne ut av det. Det må ekspertise til "ala" FBI.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Anulaibar

 

Avataren din minner meg om en dame med slanger som hår på et hercules spill jeg hadde da jeg var liten. var alltid redd for hu så godt å se at huet hennes er revet av :D

 

Avataren er i god kvalitet og matcher forumbakgrunnen, vet ikke hva mer jeg kan si, men jeg legger merke til den og det er en god avatar.

 

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...