Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SaitekQ

 

Kjenner med en gang igjen avataren din.. Pen dame, fin kvalitet, farger og sorthvitt er kult, men det ser fremdeles ut som hun prøver å måle midja si med et målband. 9/10

 

Driver å ordner ny avatar nå, mulig den blir å se rar ut en stund, sliter med å få den i god kvalitet

Endret av Haugli
Lenke til kommentar

T4rdy

 

Minner meg om religion 3/10

 

Synd at det ikke har noe med religon i det hele tatt, men bevissheten til mennesker.

Har vel litt med religion å gjer, sidan det er dei sju spinnande hjula med chakra, som ein trur på i hinduismen? :)

 

Vurder Sk!ppy

 

Hmm, det var da jeg ikke klar over :(

Lenke til kommentar

Haugli:

 

Må desverre si at jeg ikke er sikker på hva dette er og hvor det kommer i fra. Ser ut som det er fra et spill. Uansett. Bra kvalitet, orginal, forsåvidt lett gjenkjennelig og den utnytter også forumets regler og grenser til det maksimale. Jeg vil også nevne at den gjennomsiktigheten du har øverst funker helt greit. Det kan hende den hadde vært bedre med en ramme, men jeg er ikke helt sikker.

 

7/10

Lenke til kommentar

Haugli

 

Warhammer 40000, har ikke spillt det selv, men liker tegning konseptet. Liker at området der figuren ikke opptar området er hvit. Passer med forumets fargetema. Ellers så trekker det dessverre ned siden jeg har sett en god folk med slike avatarer.

 

Solid 8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...