Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AmonAmarth:

Har alltid digga avatarane dine, sidan alle har same stilen og er akkurat passe underhaldane. :wee:

Det som er litt nytt nå er fargane, som eg ikkje har sett liknande av i dine avatarar, og det ser veldigt bra ut. Einaste er at det er litt haustlegt kanskje? meh, it doesn't matter.

 

9/10

Lenke til kommentar

Iskall

 

Jeg har alltid likt din avatar. Den er mystisk, og står smått i stil med brukernavnet ditt, tatt de kalde fargene i betraktning. Du har en råkul ramme, i tillegg til at det er en avatar du har hatt lenge. Liker overgangen fra grått til brunt i det gylne snitt (medier & kommunikasjon, ftw!). Er det en karakter fra en tegneserie eller er det kanskje noe du har tegnet selv?

 

En av de bedre på forumet, imo.

 

10/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

 

Iskall

 

Jeg har alltid likt din avatar. Den er mystisk, og står smått i stil med brukernavnet ditt, tatt de kalde fargene i betraktning. Du har en råkul ramme, i tillegg til at det er en avatar du har hatt lenge. Liker overgangen fra grått til brunt i det gylne snitt (medier & kommunikasjon, ftw!). Er det en karakter fra en tegneserie eller er det kanskje noe du har tegnet selv?

 

En av de bedre på forumet, imo.

 

10/10

 

Wow, takker så meget! :D

 

 

Rate Bob The Blob

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

 

Bob The Blob:

-kjedelig motiv

-for ikke 100x100

-ikke spesielt god kvalitet

+ramme

 

2/10

 

Ser me same avatar? O.o

Nei, Bob The Blob hadde avatar av Jessica Alba, så byttet han.

 

Rate Nyhus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...