Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AmonAmarth:

Har alltid digga avatarane dine, sidan alle har same stilen og er akkurat passe underhaldane. :wee:

Det som er litt nytt nå er fargane, som eg ikkje har sett liknande av i dine avatarar, og det ser veldigt bra ut. Einaste er at det er litt haustlegt kanskje? meh, it doesn't matter.

9/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

AmonAmarth

Fin avatar med ok motiv, spesielle farger og passer veldig bra med ramme.

9/10

Lenke til kommentar

Iskall

Jeg har alltid likt din avatar. Den er mystisk, og står smått i stil med brukernavnet ditt, tatt de kalde fargene i betraktning. Du har en råkul ramme, i tillegg til at det er en avatar du har hatt lenge. Liker overgangen fra grått til brunt i det gylne snitt (medier & kommunikasjon, ftw!). Er det en karakter fra en tegneserie eller er det kanskje noe du har tegnet selv?

En av de bedre på forumet, imo.

10/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Iskall

Jeg har alltid likt din avatar. Den er mystisk, og står smått i stil med brukernavnet ditt, tatt de kalde fargene i betraktning. Du har en råkul ramme, i tillegg til at det er en avatar du har hatt lenge. Liker overgangen fra grått til brunt i det gylne snitt (medier & kommunikasjon, ftw!). Er det en karakter fra en tegneserie eller er det kanskje noe du har tegnet selv?

En av de bedre på forumet, imo.

10/10

Wow, takker så meget! :D

Rate Bob The Blob

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Bob The Blob:

-kjedelig motiv

-for ikke 100x100

-ikke spesielt god kvalitet

+ramme

2/10

Ser me same avatar? O.o

Nei, Bob The Blob hadde avatar av Jessica Alba, så byttet han.

Rate Nyhus.

Lenke til kommentar

AmonArth

+ kule farger

+ selvkomponert?

+ humoristisk?

+ virker som om den er spesiallagd til avatarstørrelse og ikke et forminsket bilde

+ ramme

Jeg er streng med 10'ern, da skal det være perfekt for meg, men en sterk 9er

Lenke til kommentar

Dermuszdel:

Får en følelse av at jeg ser på svampebob samtidig som jeg er på en skikkelig syretripp. Jeg liker den, men når ikke helt opp fordi jeg blir irritert over at jeg ikke ser hva det er(hvis det skal være noe da) :p

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...