Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Natrich

 

En kjent person og det er jo bra, men synes ikke bilde var så strålende i seg selv. Det er ikke alltid at svart/hvitt kler et bilde og her synes jeg ikke det passet. Det gjør bare bilde livløst og trekker ikke så mye oppmerksomhet.Tror det kunne skapt mer kontraster med farger. Men siden du har hatt den en god stund nå så er det lett å huske på den og lett å forbinde deg med den. Og det skaper jo et pluss da.I tillegg er det kule solbriller han bruker.

 

4/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, vi skal vurdere hverandres avatarer. Ikke kommentere om man liker innholdet eller ikke i avataren. Selvom det er en gresk gud, eller en fotball person så skal det da være mulig å gi en konstruktiv tilbakemelding?

 

Hvis motivet på avataren ikke faller i smak, ser jeg ikke noe problem i at karakteren synker.

 

Glimti

 

Dårlig kvalitet, tåpelig sitat som står uproporsjonelt i sirkelen.

 

2/10

Lenke til kommentar

Skal jeg nå si da siden jeg hater kaniner at din avatar er dårlig og fortjener 1/10?

 

 

Jeg er enig i at å gi an lav vurdering av en avatar fordi du ikke liker fotball eller kaniner blir drøyt. Men hvis det er en person som er avbildet, synes jeg helt klart at det skal trekke ned, på samme måte som flere her inne trekker opp når det er en person de liker.

 

 

Vurder Dermuszdel

Lenke til kommentar

n4w

 

Er manga og anime fan, så denne blir jo litt min smak :p

 

Vakkret bilde, og blir i et litt rart humør, får lyst til å gi ho en klem :innocent:

 

Har ikke noe negativt :thumbup:

 

[10,01/10]

 

 

Kunne du fikset et større/fullt bilde? :love:

 

EDIT: Du har nesten 1337 poster :!:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...