Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I know. Jeg rekker ingenting. Vedder på at jeg hopper over en nå. Noen som vedder i mot?

 

Dermuszdel:

 

Det første jeg tenker er splasj. Det er fine farger og formen ser bra ut. Minner meg om en av de "hva tenker du på når du ser denne blekk klatten" tester. Tja syntes denne fortjener 8/10 for gode farger og litt utenom det vanlige...

Lenke til kommentar

edit: For sein for Mr.Graves der gitt. :p

 

Refsa

 

Bildet blir kanksje litt anonymt, og litt for lyse og kjedelige farger, skulle gjerne ha sett mer sterke farger i bildet. Det er ikke 100x100 såvidt jeg kan se, men du får pluss god nok kvalitet og bra bilde generelt.

 

7/10

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Sterkere farger? Er de orginale fargene da :p

Ja, det er ikke så mye å gjøre med det, men jeg syntes likevel bildet er litt småkjipt fargemessig.

 

Er ikke han fyren til professoren Arsene Wenger?

Jo, det er han :)

 

Chris9

Bra kvalitet, glir sammen med bakgrunnen, forteller om hvilket spill du liker. Fin avatar, men litt upersonlig.

7/10

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Folkens, vi skal vurdere hverandres avatarer. Ikke kommentere om man liker innholdet eller ikke i avataren. Selvom det er en gresk gud, eller en fotball person så skal det da være mulig å gi en konstruktiv tilbakemelding?

 

Enig, men jeg ble litt irritert når han ga en 1'rn siden han eller muligens hun ikke likte fotball :p

 

Vurder Natrich

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...