SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Kontorstol: -Ikke 100x100 +Stilig motiv +Pen ramme Kul avatar! 8/10 Endret 1. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Kontorstol Forbinder avataren med deg. Tøffe farger og ramme, dog litt kjedelig at den ikke er 100x100, også er bildet litt småcreepy. 7.5/10 Fail. Dermuszdel Wat? Sære saker, men egentlig ganske facinerende. Hva skal det forestille? Eller er det opp til oss selv å avgjøre? Synes hvertfall den er litt kul, og pluss for 100x100 og ramme. Forbinder den med deg. 8/10 Endret 1. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 KongKake: +Ny kake +Sjokoladekake +Kirsebær +Hvit glasur under kirsebæret Stiiiilig. 9/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Off-topic: Fint du liker den nye kaka. Følte jeg måtte friske opp avataren litt. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 KongKake Gode farger, bra motiv og passe til brukernavnet. Er da i grunn perfekt. 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Eaan Sier meg ingen ting. ANntar det er et ratt hånden holder rundt, men kan ikke være sikker og det hjelper ikke akkurat når man ikke forstår hva avataren skal forestille. Ikke noe spesielt med den og ikke noe å huske igjen heller, men bare en hånd er jo ikke akkurat noe normalt motiv så sånns ett trekker den litt opp. 2/10 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Glimti Og Glimti overasker oss nok en gang med sin nye eh, avatar? Bra at du hvertfall har fått fin størrelse på den, men rammen har du glemt. Er heller ikke så alt for spennende, og heller ikke særlig personlig. Men på en anne måte er den litt personlog fordi du Glimti har overasket oss med noen merkelig avatarer, også denne gang. Avataren i seg selv suger, men du får fortsatt en 5/10 av meg. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) SaitekQ: Utrolig bra avatar, særlig appellerende for menn. Enig om at dette må være en av forumets beste avatarer. Men uten at jeg er en kvinne, vil vill gjetting foreslå at denne faller mer i smak hos menn enn hos kvinner, derav ikke full score. 9/10 LostOblivion Hva i all verden er det det skal forestille? Den er altfor liten så det er komplett umulig å tyde noe som helst av den. Med litt godvilje og gjettverk kan det se ut som brukernavnet ditt, men det blir som sagt bare gjettverk. Og da man ikke kan tyde den blir det umulig å forbinde den med deg og den er ikke noe enkel å huske igjen. Synd, men sant. 1/10 Akkurat det jeg var ute etter med avataren min, Glimti! Takk! Endret 1. mars 2010 av LostOblivion Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 LostOblivion: + Likte ideen, og fargene - Er desverre litt for liten for meg, og for blurry. Alt for vanskelig å se hva det står der. 3/10 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Yaricks: Enkel, men veldig kul avatar. 8.5/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dødskalkunen 100x100 og ramme er pluss, men likte ikke helt fargene på fyren. Dog noe jeg ka forbinde med deg. 6/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) KongKake Gode farger, bra motiv og passe til brukernavnet. Er da i grunn perfekt. 10/10 Hey! Du skulle vurdere meg. KongKake: Perfekt avatar. Den nye kaken er bedre enn den gamle. Stilig avatar! 9/10 Endret 2. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 + Kunstnerisk + Laget selv + God kvalitet - Anonym 7/10 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 LucarioX + Jeremy Clarkson <3 + Ramme + 100x100 og God kvalitet - Han røyker. Morsomt når han gjorde det, men ikke vært en avatar. 8/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 + Laget selv Det er ikke denne jeg har laget selv. Dette er coveret til Coquelicot Asleep in the Poppies: A Variety of Whimsical verse av Of Montreal. Yaricks Veldig pen avatar. Minimalistisk og bra fargevalg. 8/10 Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dermuszdel + Unik + Ramme + Behagelig fargeskala 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mr.Karlsen Ikke noe særlig godt bilde. Skriften kunne vært mye mer i fokus og mer av flasken kunne vært avbildet, men det er nå litt bra med bilde i en skjelden vinkel. Synes ikke Jack Daniels er noe godt heller, men vet at det er ganske populært. Ikke noe som er veldig gjenkjennelig og lett å huske igjen heller. 3/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Glimti: Skaff deg ramme! Kult nok motiv, originalt. 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Synes faktisk ramme ødelegger. Vurder Cuz. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Cuz +ramme +litt mystisk? +minner meg om en tegnefilm eller serie eg har sett -litt stor ramme -likte den ikkje 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå