AmonAmarth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det sier at jeg liker Beavis And Butt-Head OG at jeg heier på Arsenal. Hvor mange interesser er det mulig å presse inn i en avatar? Sier meg enig med GoreGalore der. Vurder Dermuszdel Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det sier at jeg liker Beavis And Butt-Head OG at jeg heier på Arsenal. Hvor mange interesser er det mulig å presse inn i en avatar? Vurder Dermuszdel Sorry, vurderte avataren din uten briller på... Så bare at det var Beavis & Butt-Head, ikke mer... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Dermuszdel Å poste avataren i orig. størrelse for å forklare hva det er gjør ikke avataren bedre, imo. Det er avataren en vurderer, ikke bildet. Uansett, det skal ikke holdes mot deg Jeg har alltid likt avataren din. Jeg har, i motsetning til andre jeg har kommet over som har vurdert deg, innsett med en gang at dette skal forestille et kunstverk, og har på forhånd gitt opp å finne ut hva det inneholder. Fine farger, ramme og full størrelse trekker også opp. Likevel mangler det noe stort, men jeg ser ennå ikke hva det er. 8/10 Endret 8. februar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 AmonAmarth + Samme stil som den du hadde før + 100x 100 + like it - du liker meg ikke 8/10 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Zoro Sama + Ramme og 100x100 + Kvalitet og fint snitt - Føles som en av haugevis av manga avatarer 7/10 Endret 8. februar 2010 av Ercles Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Siden du hater meg må jeg gi 1/10. - du liker meg ikke Jeg må ærlig innrømme at det tok en stund før jeg forsto hva i helsike dere prata om Vurder Ercles. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ercles + Er den en liten "optisk illusjon" eller hva det nå heter? + Den var spesiell, klarer ikke helt å sette ord på det. + Minner om egypt, frao(er) osv - ensfarget 6/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Grusom avatar tbh, får pluss for 100x100 3/10 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Petter Har aldri likt din heller tbh Ingen anelse hvor de er fra og det hadde vel holdt med én fyr? Pluss for ramme og 100x100 4/10 Kan du noe om One Piece? Tenkte på kammeraten din Aleksmy er OP fan også ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Petter Har aldri likt din heller tbh Ingen anelse hvor de er fra og det hadde vel holdt med én fyr? Pluss for ramme og 100x100 4/10 Kan du noe om One Piece? Tenkte på kammeraten din Aleksmy er OP fan også ^^ Skal jeg ha R-dogs må jeg ha alle folka:) Nei kan ikke OP har aldri sett noe spess på det, men avataren din var veldig utydelig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Zoro sama: Mjee.. er ikke noe glad i manga og derfor trekker din litt ned. Ikke var fargene spesielt pene heller.. 3/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ferchie Jeg antar det er deg selv. Som mange andre sier, den er lett å kjenne igjen, den er personlig, men mangel på full størrelse trekker ned. 7/10 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Litt OT: Er det noen av dere som kan ordne den i 100x100? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Litt OT: Er det noen av dere som kan ordne den i 100x100? Se så: Endret 9. februar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Manglet litt skarphet kanskje jeg skal få tak i originalen! SE DERJA! Hadde du kunnet være en engel? Endret 9. februar 2010 av Ferchie Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mangla nå en del skarphet det óg, men jeg skal se hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 se så, du må croppe litt av kantene så den ikke ser så sammenklemt ut.. jesus, nå maser jeg bare! Så må du ordne kontrasten. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Siden vi allerede er så offtopic; hvem er det som poker deg i øret? xD Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Sånn! Kontrast endra, bildet er croppa, plassert i det gylne snitt og i 100x100 Nok offtopic for i dag x] Endret 9. februar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå