Old Game Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 SaitekQ + fototeknisk + the red panties - jmf punkt en + 100x100 + ramme - Upersonlig - Ingen sjarm - kjedelig. 7/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 The Game Just another girl-avatar i mine øyne. Det florerer av de, og jeg kan ikke se hva som er så spesielt med akkurat din. Den er ikke lett å huske, den står ikke frem som spesiell og er ikke særlig original. Kvalitetsmessig og sånn er den jo bra, da. God kvalitet og ramme. 5/10. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Cliff Burton trenger ikke mer 10/10 *Så den gamle avataren din* Endret 1. februar 2010 av Petter Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Petter kom først og jeg vurderte ham på forrige side så vurder heller Petter. Endret 1. februar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Glimti Er dette et bilde av deg? Uansett syns jeg det ser stygt ut. Det KAN være en grei avatar på en måte, fordi den er lett å kjenne igjen. Likevel er den stygg. Et lite + (syns jeg) er at den er høyere enn den er bred. Litt finere form samtidig som den skiller seg litt ut på det området også. Kort oppsummert egner bildet seg som en avatar. Men gir bare halv score siden den er så stygg å se på 5/10 Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 gromit190 Sorry, liker ikke avataren din. Er ikke 100x100, dårlig kvalitet og ikke minst elendig tegning. Men du får pluss siden det er mario og sonic Vi begynner med 5/10 -2 for feil størrelse -2 for dårlig kvalitet -1 for stygg tegning +1 for Mario +1 for Sonic 2/10 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Fox + Er fra Life of Brian? + Hvis den er fra den så passer "owned" bra + ramme + 100x 100 + ser mot forumet + lett å kjenne igjen og artig - Litt slapp kvalitet Kjempefin avatar, men kvaliteten ødelegger top scoren =/ 9,5/10 Noen som vil fjerne lua på avateren min, har ikke PS for tia :S Endret 1. februar 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Litt seint med juleavatar, men liker den fortsatt godt 8/10 Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Sveern Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fox + Er fra Life of Brian? + Hvis den er fra den så passer "owned" bra Nei, fra NCIS Caught on tape Tony: I'm practicing, Kate. Kate: What, annoying me? Tony: No, the creepy way Gibbs used to sneak up on us. Kate: What do you mean used to? Tony: The old man's been wearing Bengay lately. I can smell him coming a mile away. Gibbs: (From directly behind Tony) Is that a fact, DiNozzo? Tony: (winces) Knee feeling better boss? Gibbs: Much. http://www.youtube.com/watch?v=nEX_BbnKCZQ sjekk 5:50 til dere andre, bare overse innlegget mitt Endret 1. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Petter jeg syntes det hadde blitt bedre med andre, litt "roligere" farger. men den er en veldig bra avatar, over gjennomsnittet. 7,9/10 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Metallica Litt kjedelig avatar. Du får pluss for personlig bilde 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mutu Knallbra bilde. Flott tiger og en bakgrunn som passet. Likte særlig det lille lyset man ser. Men var litt lite bilde da og det trekker ned. 7/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Glimti ufattelig stygt. dårlig kvalitet og masse tatoveringer over hele ansiktet. 1/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Petter jeg syntes det hadde blitt bedre med andre, litt "roligere" farger. men den er en veldig bra avatar, over gjennomsnittet. 7,9/10 Det er fargene til de forskjellige personene så det passer seg ikke.. Ikke vurder meg,. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Knewt En eller annen musikker tydeligvis. Aner ikke hvem det er og synes det var et ganske kjedelig bilde. Kunne vært gjort mye mer med. 1/10 du vet ikke hvem Cliff Burton er, kanksje den beste bassisten i verdenhistorien? Beste bassisten i verdenshistorien? Tror ikke det er andre enn 16 år gamle nyfrelste Metallica-fans som synes det. (Og jeg er veldig gladi Metallica). Cliff Burton var flink, men høyst ordinær. Uansett. Fælt bilde, men relativt gjenkjennelig. God kvalitet og ramme. 6/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Herr Brun Grei avatar. Ganske kjedelig og uoriginal, men likevel ikke dårlig. Litt upersonlig også. 5/10 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 GoreGalore Greit bilde. Pluss for ramme. Fabregas er ein god fotballspelar. 7/10 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Beste bassisten i verdenshistorien? Tror ikke det er andre enn 16 år gamle nyfrelste Metallica-fans som synes det. (Og jeg er veldig gladi Metallica). Cliff Burton var flink, men høyst ordinær. Uansett. Fælt bilde, men relativt gjenkjennelig. God kvalitet og ramme. 6/10 Noen syns han ikke er det, jeg syns han er flink. Men bassisten i Muse er bedre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tiger <3 9/10 Beste bassisten i verdenshistorien? Tror ikke det er andre enn 16 år gamle nyfrelste Metallica-fans som synes det. (Og jeg er veldig gladi Metallica). Cliff Burton var flink, men høyst ordinær. Uansett. Fælt bilde, men relativt gjenkjennelig. God kvalitet og ramme. 6/10 Noen syns han ikke er det, jeg syns han er flink. Men bassisten i Muse er bedre. Burton var utrolig i forhold til sin unge alder. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Petter Fin avatar, men litt "sammenklemt" og litt for mange elementer. Den sier noe om deg; at du liker Reservoir Dogs. Dessuten er den 100x100 og har ramme. 8/10 Endret 1. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå