Kverulantus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Genstian Etter min mening, meget flott. Klarer ikke sette fingeren på noe spesielt. 9/10 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Flygende rektum +Ramme +Fin kvalitet +Humoristisk +Likte det røde nede i hjørnet +Passer til navnet +Personlig - Finner ingen ting spesielt Veldig bra avatar! 10/10 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 SaitekQ + Flott avatar! + Ramme! + Nyyyyyyydelig kropp. 10/10. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Latias - Wayne Rooney + Ligner på Shrek. 1/10 Neida, jeg bare tøyser med deg Egentlig en veldig bra avatar, hvis du ser bort i fra at motivet er verdens styggeste kar. + Ramme + 100x100 + Bra kvalitet + Bra farger + Forteller hvilket lag du heier på 10/10 Edit: Ny avatar! Endret 30. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 GoreGalore 3/10 Fotball, come an, du kan bedre. Edit, ny avatar hos meg, det er fortsatt bilde av meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 GoreGalore 3/10 Fotball, come an, du kan bedre. Edit, ny avatar hos meg, det er fortsatt bilde av meg. Fint bilde passer seg ikke i 100x100 men litt uklart så du får en 7/10 av meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Petter Blir veldig sammenklemt å ha med alle sammen. Hadde gjort seg mye bedre med en eller to. Men det bærer jo preg av å være samme bildeserie. I tillegg er det fint med det lille man ser acv forskjellige farger i bakgrunnen. Men det ble dårlig plass med alle sammen og dermed rotete. Alikevel er den original (jeg kan iallefall ikke huske å ha sett noen som har samme motiv) og enkel å huske. 3/10 Jeg har ny avatar. Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Glimti 7/10 Egentlig litt slitsomt å se på, men samtidig kult. Sier den noe om deg eller er den random? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 PoisonIwy +Ikke 100x100, men det bildet ser bra ut sånn som det er -Ingen ramme -likte det ikke sånn veldig godt... 4/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Zoro Sama: Jeg vet ikke helt hva det er, kanskje en animeserie eller lignende? Den henger kanskje sammen med navnet og signaturen for alt jeg vet. Motivet er helt greit, men jeg syns kanskje avataren er litt småkjedelig. Tviler på det er en av de avatarene jeg bare "AHA! Det var den det, ja". 6/10. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Knewt En eller annen musikker tydeligvis. Aner ikke hvem det er og synes det var et ganske kjedelig bilde. Kunne vært gjort mye mer med. 1/10 Sier den noe om deg eller er den random? Tilfeldig funnet bilde, men jeg liker den slags stil og skulle gjerne hatt noe lignende så den sier vel kansje litt. Endret 31. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Glimti - Dårlig og kjedelig motiv - Ikke likestilte sider - Lite og kjedelige farger - Dårlig kvalitet 1/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) The Idanator Hehe, finfin avatar! Ramme, 100x100, morsomt motiv og referanse til en sang jeg hørte masse på før (tror jeg?). 9/10 Edit: Til neste mann; IKKE rate avataren min ut ifra hvor godt den passer sammen med brukernavnet mitt, for det har jeg tenkt å endre snart uansett. Endret 31. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg synes det burde blitt gitt plusspoeng hvis avataren står i stil med nicket, men ikke minuspoeng hvis det ikke gjør det Vurder GoreGalore! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Knewt En eller annen musikker tydeligvis. Aner ikke hvem det er og synes det var et ganske kjedelig bilde. Kunne vært gjort mye mer med. 1/10 du vet ikke hvem Cliff Burton er, kanksje den beste bassisten i verdenhistorien? Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 du vet ikke hvem Cliff Burton er, kanksje den beste bassisten i verdenhistorien? Å Gud, enda én av dere. Anyways, jeg tror jeg får ta på meg ansvaret for å drive tråden videre her, så jeg får vurdere GoreGalore; Jeg er dessverre ikke noe særlig inne i fotballens verden, så avataren din appellerer ikke noe særlig til meg, dessuten er den ikke så veldig utenom det vanlige. 4/10. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er dessverre ikke noe særlig inne i fotballens verden Å Gud, enda én av dere. Assistentbjørnen Basse Ikke er den full størrelse, ikke har den ramme, og for meg virker det som et mislykket forsøk på en morsom avatar. Jeg kjenner ikke igjen motivet, ser ikke hva det er, og det blir upersonlig. 2/10 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 AmonAmarth Denne har jeg alltid hatt sansen for. Den er morsom og har en kul stil. I motsetning til mange klarer jeg og se hva det er Den er rett og slett veldig pent utført med ramme, 100x100 og god kvalitet. Jeg liker også fargene. 10/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Denne har jeg alltid hatt sansen for. Den er morsom og har en kul stil. I motsetning til mange klarer jeg og se hva det er ENDELIG! Vurder Anulaibar! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Anulaibar Finner avataren utrulig kjedelig og meningsløs. Skjønner overhodet ikke poenget med den. 2/10 Det som reddet deg fra laveste karakter var at den var i fin størrelse, og forsåvidt grei kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå