Sjulimann Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eaan: Liker avataren din. Det er jo den norske supertankeren? Jeg er glad i store ting. 10/10. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sjulimann Ikke er den noen fin størrelse, ikke har den ramme, og fargene/lyset er forferdelig. Du kunne kanskje fått plusspoeng hvis det er deg selv, men ellers er den så dårlig gjennomført at det ikke lar seg gjøre. Min første 0/10 kommer her! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 AmonAmarth +Unik +Rødt og Lilla og svart +Rammen passer fint! +Skygge etter kaninen tror jeg - Hater Oransj - For lys lilla Men fortsatt en fantastisk avatar! Fiks lillafargen min så blir det full score. 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) En 0/10 burde gis til noen uten avatar i det hele tatt synes nå jeg. Dersom noen har en avatar, som noen mener er grusom, så er 1/10 mer på sin plass mener jeg. Men men =) Vurder SaitekQ Endret 25. januar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 SVD Mod til HL2 eller det første? Liker da stort sett alt fra half-life. -Litt dårlig kvalitet 6/10 Litt OT men se her: http://blackmesasource.com/ Det er HL1 som mod til HL2, altså en oppgradert versjon av HL1, mange ble skuffet over HL1-source Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En 0/10 burde gis til noen uten avatar i det hele tatt synes nå jeg. Dersom noen har en avatar, som noen mener er grusom, så er 1/10 mer på sin plass mener jeg. Men men =) Vurder SaitekQ Folk uten avatar trenger ikke å kommentere her i det hele tatt. Jeg skal gi avataren en poengsum mellom 0 og 10 utifra hvor god avataren er, ikke om den er der eller ikke. Litt OT men se her Slikt kan du ta på PM. Vurder SaitekQ, med mindre noen har vurdert ham i skrivende øyeblikk. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bra med mini-moderatorer altså... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 SaitekQ Liker avataren din veldig godt. 100x100, fin ramme, meget god kvalitet og fin fargekontrast. Liker også at deler av den er svart/hvitt. 9/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 GoreGalore + 100x100 + Veldig fin ramme + Svart/hvitt passer bra + Jeg hadde kjent den igjen uansett, selv om den ikke stikker seg ut åp noen spesiell måte + Kjent gitarist, hvis jeg ikke tar feil, men navnet står helt stille. 10/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Takker! Jimmy Page er gitaristen på bildet, forresten VURDER AmonAmarth! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Takker! Jimmy Page er gitaristen på bildet, forresten VURDER AmonAmarth! Jeg hadde lyst til å si Jimmy Page, men var redd for å drite meg ut Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) AmonAmarth + Ramme, 100x100 og sånt dall + Original + Lettgjenkjennelig - litt upersonlig, kanskje.. - Litt kjedelig, ingen "oooh"-faktor (i mangel på ett bedre ord) 6/10 Endret 25. januar 2010 av Ercles Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ercles +100x100 +Fin fin kvalitet +Fine farger +Ramme +Lett gjenkjennelig +Unik 10/10.. En herlig avatar. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 SaitekQ Her er den forrige vurderingen min: SaitekQ Fint bilde og lett å huske. Trekker litt ned at du fprtsatt har den røde fargen på tangaen som du fikk til jul sammen med nisseluen. Er ikke alltid jeg liker fargeløse bilder, men her passet det. 7/10 Siden du har sagt at rødfargen på tangaen har blitt værende pga. kontrast har jeg sluttet å henge meg opp i at den egentlig tilhørte julen og siden jeg liker bildet ganske godt høyner jeg et par hakk. 9/10 Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Glimti Hm, ramme har du (en liten en, men den er der) Hadde jeg ikke vist bedre ville jeg tippet at det var "kjemiske ali"? Anywayz, artig uttrykk på personen, ikke for lett å glemme. Er vel kanskje ikke det lureste å ha bildet av en nylig hengt terrorist? (hvis det er "kjemiske ali" da, hvis ikke har jeg "driti på draget" her..) 6/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er Yassir Arafat. Vurder Baardish. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Baardish + Ramme + Norsk flagg - Ikke full størrelse Det er en fin avatar, men den blir fort upersonlig, og ikke noe jeg kjenner igjen. 5/10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 God kvalitet, Litt random :S men ellers artig 7/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Petter Jeg skulle til å si at noen andre har også den avataren, men du har vel skiftet brukernavn? + Reservoir Dogs + Stilig fargebruk + Oversiktlig bilde + Ramme + 100x100 + Jeg kjenner den i alle fall igjen og kobler den opp mot deg med en gang Kunne vært litt tykkere ramme etter min mening, og den mangler et eller annet jeg ikke klarer å sette fingeren på. Men likevel; en fin avatar. 9/10 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 AmonAmarth: Dette er ein skikkelig stilig, litt komisk, avatar Likar stilen veldig godt, men syns fortsatt ikkje at ramma passar. Burde kanskje satse på noko meir i stil med linjene rund kaninene? 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå