Red Frostraven Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Min avatar er en drage jeg har tegnet selv <3 Endret 21. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Red Frostraven Ny avatar å vurdere, gøy! Neida, du slipper unna hvis du laster opp 100x100 Dessverre hjelper det lite å legge opp et bilde av avataren i større format, for det er avataren som skal vurderes. Ikke har den ramme, og ikke er den full størrelse. Den er dårlig kvalitet, og om de hvite strekene nede med halen skal være der vites ikke, men de passet ikke inn der. However, gedigent pluss hvis du har tegnet den selv. Det var en kul drage, men den gjør seg nok ikke som avatar. 3/10 EDIT: Har jeg vurdert feil person nå? Endret 21. januar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sånn... Oppdaterte litt... Får ordne SKIKKELIG på den i morgen. Er bare så stolt over å endelig ha fått meg avatar Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Red Frostraven Gratulerer med å ha anskaffet avatar. Vurdering: Fantasyvesener er alltid kult og ikke minst drager. Likte fargen på den, men hele greia ble litt liten og enkel. Gleder meg til å se når du har fiksa den ferdig. Foreløbig blir den midt på. 5/10 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ercles +Vakkert bilde, passer godt som avatar +TOOL +Godt utsnitt og god kvalitet, 100x100, ramme +symbolsk +lett og kjenne igjen, man legger merke til den ...og... liker den rett og slett veldig godt... 10/10 Hva med meg a? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Visste jeg hoppet over noen! Anulaibar Jeg liker avataren din bedre og bedre for hver gang. Så lenge du har transparent bakgrunn, synes jeg du gjør klokt i å ikke ha ramme. Det hadde begrenset avataren, og det hvil vi ikke ha noe av Klarer fortsatt ikke helt å se hvem eller hva det skal forestille, men det er kanskje det som hjelper til med å gjør den så interessant. Jeg tenker i alle fall Medusa med en gang jeg ser den, og det liker jeg. Likevel mangler også denne avataren "det lille ekstra". 9/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nå hoppet dere over meg. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nå hoppet dere over meg. Du hoppet over meg, så da er vi skuls Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nå hoppet dere over meg. Du hoppet over meg, så da er vi skuls Og du hoppet over meg... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) AmonAmarth: Kjempestilig Minner noe gyselig om rabbids... Skikkelig stilren tegning, vittig og professjonell. 8/10 Anulaibar: Ser umiddelbart ut som medusa, etter at Pegasus var på besøk... Du fikk meg til å sjekke at bildet faktisk var 100 pixler to ganger, og... vel... veldig bra å gjøre en så detaljert tegning så liten -- alternativt å gjøre en så liten tegning detaljert MEN snittet ser ut til å gå rett under haken, nesten som en fortsettelse av den... og den er litt voldelig, noe ikke gjør noe, men bidrar til at jeg bestemmer meg for... 8/10 Gimli: Yasser Arafat. Sakset og skalert rett fra wikipedia. Uten ramme. n/10 hvor n er antall poster du har delt på tre tusen ====================== Og nå har jeg opdatert avataren min: Det er en drage-demon, ved navn Dargûuin. Som demoner flest er den en sammensetning av dyr og fantasivesen: Slangekropp, wyvern klør, djevel-vinger og drage-hode. Denne demonen er konstant omgitt av en tynn kald, sort røyk som raskt forsvinner i lys. Dragehodet kan også spy ut en sort og blålig flammende røyk som fryser og forvitrer alt liv. Inni dens mørke slott er det første tegn på demonens tilstedeværelse også nettop sort røyk som siver langs de mørke hjørnene i korridorene, utenfor fakkelens skarpeste lys, og en unaturlig kulde i steingulvet og veggene desto nærmere man kommer. Demonen bærer et våpen, en stridsljå med et brent forvitret sort stykke metall til blad, med et skaft av et sort vridd stykke tre. (Ikke tegnet på enda -- avataren min er en nedskalert og kontrast-fremhevet versjon av den fulle tegningen <3 ) Endret 22. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Og du hoppet over meg... Men jeg gjorde opp for det ved å vurdere deg! Red Frostraven Det kommer seg, men jeg synes fortsatt ikke den er god nok kvalitet til at den passerer "midt på treet". 4/10 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 AmonAmarth: + 100x100 +/- Ramme (litt tykk for min smak) - Litt vanskelig å se helt hva som skjer i bildet - Litt for enkelt Passer vel ikke så altfor mye til navnet at det gjør noe heller, men lander på en 3/10. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mr.Graves Hatt og solbriller gir alltid en assiasjon til The blues brothers selvom det ikke er dem avataren forestiller. I tillegg likte jeg solbrillene og det er en ganske unik avatar og lett å huske når du har sett den noen ganger. Synes den passer ganske bra til nicket også. 6/10 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Glimti Alle elsker da Yasafar Lite minus for at det ikke er 100x100. 8/10 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Eaan - Ikker ramme - Dårlig kvalitet - Forferdelig avatar materiale Beklager, men fant ikke noe som jeg likte med den. 1/10 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 SaitekQ - Perfekt - Elsker den røde trusa som bryter bildet 10/10 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skogsraa: + Pent bilete - Ikkje ramme - Litt "lite" motiv Ganske fin avatar. 7/10 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skogsraa + Enkel + Vakker 9/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hormonella + 100x100 + Tykk og fin ramme + Utrolig morsomt bilde En av de bedre avatarene 10/10 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 amon: søte kaniner er alltid et pluss, dessuten har bildet god kvalitet og fin ramme. fargene er jeg ikke så begeistret for, litt kjedelige. uansett så får du 7 av 10 av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå