After Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 atriC Bra at det skriver nicket ditt. Ikke mange som har nicket i avataren, men minus for at det er skrevet med store bokstaver da nicket ditt ikke er det. Likte fargene og avatarer som ser ut som logoer er skjeldne så lett å kjenne igjen. 4/10 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Heidu Julenissen får meg til å angre på at jeg spiste så mye ribbe og dritt i jula. får meg til å ta en ekstra titt på magen og se om jeg fortsatt kan se lillemann (heldigvis kan jeg det) + Julestemning - Deprimerende - ikke 100x100 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Om du fremdeles ser julenisseavataren så er det feil for jeg har byttet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er fortsatt jul med din glede her ja. Husk, jule varer helt til påske! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Om du fremdeles ser julenisseavataren så er det feil for jeg har byttet. 1/10 Rett og slett ingenting jeg liker med den. Som vanlig er du ute etter å provosere og skape kontrovers... bare for å provosere og skape kontrovers? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Zeke Er det deg selv? Pluss for det i så fall. Ellers er det ingen ting positivt å si om den. 1/10 Som vanlig er du ute etter å provosere og skape kontrovers... bare for å provosere og skape kontrovers? Hva mener du? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Zeke Er det deg selv? Pluss for det i så fall. Ellers er det ingen ting positivt å si om den. 1/10 Ja, det er meg ja. Det er et portrett av meg mens jeg skal til å drepe en eldre mann med en kjøkkenkniv. Det er Dexter Morgan, fra min favorittserie, Dexter, i en av de mest spennende scenene i serien. Verdt å se. Som vanlig er du ute etter å provosere og skape kontrovers... bare for å provosere og skape kontrovers? Hva mener du? Jeg mener nøyaktig det jeg skrev. Det er mitt personlige inntrykk av deg. Det er et inntrykk jeg har utifra dine meninger og formuleringer i dine poster, så vel som signaturen din. Jeg har også spurt tidligere om du er seriøs, og for eksempel hvorfor du er for alt det i signaturen, uten å få svar. Ellers, hvorfor valgte du akkurat å ha bilde av han i avataren? Edit: Innlegg 8888! Endret 14. januar 2010 av Zeke 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Zeke Stilig bilde, men litt for mørkt. Pluss for ramme og riktig format. 7/10 Endret 14. januar 2010 av n4w Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 n4w + God kvalitet, 100x100, lett gjenkjennelig - Er lei av den, motivet er ikke like interessant i lengden. 8/10 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ajaco: + flotte farger + passende gjennomsiktighet + stilig ramme + stilig med den ene delen som er løs 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Matsemann Bra bilde. Ikke at det var noe spesielt med dama, men bra med tatoveringene/mønstrene hun har på seg og liker bakgrunnen også. Ble bra stemning. 8/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Glimti + Gjenkjennelig person - Derav ikke noen gjenkjennelig avatar i seg selv - Ingen ramme - Feil størrelse Enkelt å se at denne avataren ikke har opplevd noen form for arbeid før opplasting. 2/10 (Og nei, dette er ingen form for hevn over din vurdering av min avatar) Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 AmonAmarth +kvalitet? +ramme +litt morosam - for stor ramme - ikkje helt min smak +gjenkjennelig 5/10 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Manuzet Vel, vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg likte ikke avataren.. Ikke var den særlig personlig, og ramme hadde den heller ikke. Den stod ikke i stil til det fantastiske nicket ditt, og her er mulighetene mange. 3/10.. Beklager. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 SaitekQ + Damekropp + Kvalitet + Farger i Sin City style + Ramme - Ikke så veldig "avatar'ish" 7\10 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kontorstol: + Bra avatar generelt + Lett gjenkjennelig + Original - Ikke 100x100 7/10 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Mr.Graves: Kul og gjenkjennelig avatar. Vet ikke om jeg likte helt skinneeffekten. Likte den bedre før (personen hadde rød skjorte eller no?) uansett; 7/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Anulaibar Enkelt bilde, lett gjenkjennelig. Du har såvidt jeg forstår transparent bakgrunn, og da er verken full størrelse eller ramme nødvendig. Vanligvis ville jeg foreslått ramme, men med et såpass lite motiv hadde en ramme bare lagt mye tomrom og fått selve avataren til å se enda mindre ut. I tillegg likte jeg motivet. 8/10 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 AmonAmarth Stilig bilde og veldig enkelt gjenkjennelig. Fin balanse mellom farger og litt småabstrakt i tillegg. Pluss for at avataren er tydelig bearbeidet på forhånd og for rammen 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå