Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zoro-Sama: Her var det ikke så mye å skryte av. Bilde er ikke i noe særlig god kvalitet, det mangler ramme og er nokså lite, i tillegg ser litt uskarpt ut. Jeg ser ikke poenget i at du har brukernavnet ditt i avataren heller, det fungere svært sjeldent noe bra. Når det bare er limt over bilde og ikke har noe med det å gjøre synes jeg det er unødvendig. Har ikke noe kjennskap til anime, men det positive er at det forteller om noe av det du er interessert i. Helt midt på treet når det kommer til hvor godt jeg kjenner deg i igjen på den.

 

3/10

Lenke til kommentar

Mevon:

 

En så og si avatar. For det første er Half-Life kjempebra, for det andre, så er motivet spennende og bra kuttet ut (hvis du har sett originalbildet). Kontrastene mellom farger og grått er perfekt, og lyssettingen skaper mystikk og dybde. Ramme er på plass, bildekvaliteten er topp, og 100x100 er ikke noe å spørre om :p Finner egentlig ingenting negativt med denne.

 

10/10

Lenke til kommentar

Afternoon Delight:

En veldig spessiell avatar som virkelig skiller seg ut, liker den ovale formen. Humoristisk er det også, men ikke så altfor spenstig motiv. Synes motivet kunne vært litt mer midt i bilde. Det største minuset er vell at det rett og slett er litt kjedelig.

 

6/10

Lenke til kommentar

Zoro-Sama:

 

- for tykk ramme

- er ikke tilhenger av brukernavn i avatar, det er det rommet over avataren er til

- liker bedre avatarer der motivet er vendt mot innlegget

+ halvgrei kvalitet

+ av en eller annen grunn synes jeg det passer til brukernavnet

 

Ikke dårlig avatar, men heller ikke kjempegod.

5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...