Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
n4w:

Lite originalt med anime/manga-karakter.

1/10.

Så man bedømmer en avatar utifra orginalitet?

Javel.

FYI.

Det er relativt få anime/manga avatarer på forumet. Og dette er ikke en anime/manga avatar. :)

Vuder kptknert

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Orginaliteten har veldig mye å si. Er det en lite original, anonym og kjedelig avatar vil det være en mye dårligere avatar, enn en avatar som er original og skiller seg ut fra mengden. Han fant ingenting spesielt ved din avatar, selv om de fleste andre gjør det. Smaken er som baken.

--

kptknert

En avatar av dårlig kvalitet, uten ramme. Den eneste form for "ramme" avataren har er de hvite hullene rundt, og de er ikke skikkelig gjennomført heller. Skeivt og jævlig.

Motivet er relativt kjedelig, og gir meg svært lite. En kjedelig og anonym avatar av dårlig kvalitet, som jeg neppe vil huske om 2 uker.

2/10

Lenke til kommentar
Orginaliteten har veldig mye å si. Er det en lite original, anonym og kjedelig avatar vil det være en mye dårligere avatar, enn en avatar som er original og skiller seg ut fra mengden.
Uenig.

Det er greit hvis det er en kjedelig og anonym avatar. Men hva har det med orginalitet å gjøre? Hvis en ting skal være orginal, betyr det da at den må ha et "nytt" motiv? Da kan man fek.s ikke si at ETOD har en orginal avatar siden han bruker et motiv som er gamelt? Eller fordi det er mye brukt?

kptknert

Kan fremdeles ikke si at jeg liker avataren din, dårlig kvalitet og ikke spesielt tydelig.

3/10

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...