Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GrevenLight:

 

Meget kul avatar. Morsomt motiv. Kvaliteten er meget god og rammen er fin. At bildet er i svart/hvit er bare bra da eventuelle farger kunne ha ødelagt litt av stemningen i bildet. Eneste jeg har å utsette på den er at sauen blir litt for bortgjemt i siden. Om du hadde flyttet motivet litt mot høyre og fått med litt mer av sauen tror jeg det hadde blitt litt bedre.

 

Vurdering: 8/10

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Iskall:

 

Kult motiv, men kvaliteten er ikke helt på topp. Om du får fikset den så blir den mye bedre. Selv om den har litt sjarm sånn som den er nå, så tror jeg en oppgradering i kvaliteten vil gjøre den mye bedre.

 

Vurdering: 7/10 (9/10 når du får fikset kvaliteten)

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Grevenlight: Ble drittlei den gamle avataren min, og denne er bedre og kaldere :D Plages bare med kvaliteten når jeg skal ha den større uansett.

 

Rate Grevenlight.

Lenke til kommentar
Forferdelig!

 

Ikke ramme

ikke med hele hodet til donald

ikke 100x100

WTF har donald med israel å gjøre?

 

1/10

 

 

Iskall: FYYYY! IKKE SKIFT AVATAR :(

 

Du har ikke med hele hodet til sauen. FYYY!

100x100 er ikke meningen, da det skal se ut som ett flagg.

Donald er en internasjonal kult figur, Israel er anerkjent av FN som ett internasjonalt land. Donald driver ikke med politkk, og elsker alle land der det bor barn. Også Israel.

Ramme er ikke normalt å ha rundt ett flag.

 

1/10? Det var meget generøst av deg. 0/10 hadde vert mer realistisk fra greven, når det er David stjerne med i bildet.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...