Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

simentp

En avatar med godt potensiale, men med dårlig utførelse. Motivet er ute av proporsjoner og det er uklart, så det trekker mye ned. Ansiktet på fyren er riktig festlig så med litt bedre utførelse og kvalitet kan denne bli veldig bra.

4/10

Bruk denne tråden hvis du ønsker hjelp med å lage avatarer.

Lenke til kommentar

Blur

+ DAFT PUNK ;)

+ Kvaliteten er god

+ Bakgrunnen går fint sammen med motivet, da det bilr en fin kontrast mellom alle fargene, og sort/hvitt bakgrunnen.

+ Behagelig å se på.

+ Veldig lett å huske

- En av få avatarer der jeg ikke har noe negativt å si.

En av mine favoritter, om ikke min favoritt.

10/10

Lenke til kommentar

Ajaco:

En original avatar, men ikke så veldig spennende i mine øyne. Måten den er utformet på er god med det ene hjørnet litt utenfor de andre. Men så er det det som er inni disse firkantene som trekker ned en god del. Det blir veldig fort kjedelig å se på. Men du skal ha pluss for originaliteten noe som også gjør den gjenkjennelig.

Vurdering: 6/10

Lenke til kommentar

Movieheart:

av-87995.jpg

- Joker.

- Kuttet av litt av hodet, ville croppet annerledes.

- Virker for meg litt uklart bilde.

- Ikke den "shock" fargen på leppene.

Men selv med tanke på alt negative jeg finner, er det noe jeg liker selv om den ikke er original.

Den passer til nicket ditt.

Så derfor får du:

4/10

Lenke til kommentar

Movieheart - du har å bytte tilbake til din gamle Shawshank-avatar!

n4w

Søt og uskyldig manga-jente. Absolutt en velkjent og flott avatar som gjør seg veldig godt i 100x100. Alle avatarer har jo blitt bedre med muligheten for 100x100, men det teller jo uansett positivt når størrelsesøkningen utnyttes godt av brukeren. Ikke bytt bort denne.

8/10

Lenke til kommentar

Tordval

Bilde av en relativt pen jente. Hun virker kjent av en eller annen grunn, men klarer ikke helt plassere hun. Syntes at du kunne hatt en fastere ramme og en transparent bakgrunn, men ellers er det en god avatar.

7/10

Lenke til kommentar

weebl

av-90800.png

Awesome avatar, som jeg føler at har noe med nicket ditt å gjøre. Liker det at fyren (egget? oO) ligner på lillebroren til en i South Park. Likte også den rosa fargen.

Ren og pen, passe croppet, bra kvalitet. Men desverre ser fyren feil vei, og du har ingen ramme.

9/10

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Tok meg den frihet å fikse ramme og speilvende bildet. :innocent:

av-90800-1.png

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...