Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ekwathne

 

Et litt utydelig bilde av en fyr med cowboy-hatt? Rammen er også utydelig, men hadde den vært tydeligere ser det ut som om det kunne sett bedre ut. Syntes ikke at den rød fargen som er lagt på bilde passer noe særlig. Hadde vært bedre med original fargene. Men hvis det er original fargene, da er det jo greit nok. :p

 

5/10

Lenke til kommentar

Quoter meg selv jeg, for å holde tråden litt i gang.

 

GrevenLight

 

Ganske morsomt avatar av god kvalitet. Sorthvitt trekker også opp. Kvaliteten er god, og rammen passer. Dette er en av få "morsome" avatarer som faller i smak hos meg.

 

Denne er også så spesiel at jeg vil kunne klare å huske den.

 

En god avatar

 

8/10

Lenke til kommentar

Manuzet

 

av-140004.gif

 

Original avatar, av god kvalitet. Du har rotert den 90 grader for å gjøre den mer spesiel? Dette synes jeg ikke fungerte bra i det hele tatt for denne avataren. Det gjør bildet bare mer kaotisk, og det er vanskelig å se hva som er avbildet.

 

Utenom det, så det den lett å huske though, og rammen funker fint.

 

Helt grei avatar.

 

5/10

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

@ Ajaco: Bildet er nok ikke rotert nei. Det der er det klassiske motivet av Tigern (Hobbes) som nærmest flyr ut av utgangsdøra på huset og rett på Tommy som så blir kastet bakover så hardt at skoa detter av og tingene hans flyr alle steder.

 

@New

 

Fin animeavatar med englemotiv. Avataren har fine farger, er behagelig og se på etc. Rent teknisk sett er avataren god med skarphet, god bildekvalitet og ramme på. Avataren er også gjenkjennelig, og man vet ned en gang hvilken bruker det er som poster.

 

warn5.gifwarn4.gif

Lenke til kommentar

*88*;

 

hm.. vet ikke egentlig helt hva jeg skal si, avateren er dog litt liten og passer kanskje egentlig mer som et bankgrusbilde enn som en avatar :hmm:

 

men uansett... likte at det var et litt anderledes avatar enn det som er vanlig å bruke, skulle dog ønske at det var mer fargerikt, likte spesielt det lyse punktet midt i midten av bilde

 

6/10

 

 

ps... har nå oppdatert bildet av meg med 100*100 og er nå med ramme, så gjerne si om det ble bedre/verre

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

ole_marius

 

En mørk og litt dyster avatar. Western-inspirasjonen liker jeg godt, men selve motivet faller litt bort i mørket. Hadde du brukt farger og litt mer lys er jeg sikker på at det hadde vært lettere å kjenne deg igjen på avataren. Per nå synes jeg den er litt for anonym.

 

6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...