Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPlex

En avatar av god kvalitet. Rammen passer fint. Selv er jeg også veldig glad i svarthvitt-bilder, og det passer veldig fint her. Kameravinkelen du har brukt når du tok bilde av deg selv er også ganske stilig.

Det at du har bilde av deg selv gjør at avataren blir personlig, noe som trekker opp. Denne avataren vil jeg også kunne huske ganske bra.

En flott avatar :>

9/10

Lenke til kommentar

Ajaco

Unik avatar som du har laget selv, dette trekker veldig opp. Passer meget godt inn i forumet med sine lyse farger, gjennomsiktige bakgrunn og uten ramme. Ser ingenting negativt i denne, bortsett fra at den kanskje skulle ment eller betydd noe, istedenfor bare abstrakt kunst. 9,5/10

Lenke til kommentar

Mondania

Kreativt bilde med HW logoen i midten.

Følger ikke med på lost, men så første sesong og noe av andre. Men alikevel syntes jeg det var et stilig motiv. Å ha HW i avataren er det sjelden jeg ser. Så det ofte før, men lenge siden sist. Ikke noe negativt å si om det.

9/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

n4W

Liker den veldig godt.

10/10

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Siterer meg selv på iPlex sin, bare sånn for å ha gjort det.

iPlex

En avatar av god kvalitet. Rammen passer fint. Selv er jeg også veldig glad i svarthvitt-bilder, og det passer veldig fint her. Kameravinkelen du har brukt når du tok bilde av deg selv er også ganske stilig.

Det at du har bilde av deg selv gjør at avataren blir personlig, noe som trekker opp. Denne avataren vil jeg også kunne huske ganske bra.

En flott avatar :>

9/10

Hvorre

En spesiel avatar. Jeg tror jeg har sett et motiv som dette før. Innsiden av rammen er kun rett på høyre siden av bildet, ellers fader den. Dette trekker ned. Kvaliteten er heller ikke den beste. Fargen på rammen er noe jeg heller ikke føler passer inn, og hennene blir overlappet av rammen, som også trekker ned.

Motivet vil jeg også ha problemer med å huske tror jeg. En litt under gjennomsnittet avatar i mine øyne.

3/10

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

*VURDER AJACO SIN AVATAR IKKE MIN*

Iplex: Bildet ble litt kornete da jeg skulle forstørre det, men visst noen her vet hvordan jeg ordner det i bedre kvalitet, svar gjerne på PM.

*VURDER AJACO SIN AVATAR IKKE MIN*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

n4w

Fine farger, fint utsnitt, korrekt størrelse og ramme.

Som alle andre avatarer, min inkludert, virker den dog noe kornete/uskarp.

8/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...