Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uklart og mangler ramme. Ellers bra.

7/10

Svar på kritikk: uklarheten skyldes at diskusjon.no har samme filstr etter de endret til 100x100. Dette gjorde at det ikke ble like bra. Ramme: grunnen til at jeg ikke har ramme er fordi bakgrunnen er i samme farge som forumet.

Ang. avataren:

Interessant..

Lett å kjenne igjen

En middelmådig avatar

6/10.

Lenke til kommentar
- Uklart bilde, ikke klag på maks str. bare se på min... Du har avatar på 6kb kunne lett greid å få den tett opptil 10kb.

Det du regner som uskarpt vill jeg tro at er den svarte kanten rundt reven. Det er fordi det er for liten kb-grense til å lagre det i formatet png som er det eneste som støtter delvis gjennomsiktige pixler. Derfor kan det ikke brukes antialiasering. Da er det eneste aktuelle formatet gif, (fordi jpg/jpeg ikke støtter gjennomsiktig bakgrunn) som ikke har noen regulerbar komprimering annet enn gråtone/farger. Vil gjerne se at du får den avataren til rundt 10kb med gjennomsiktig bakgrunn

Quakecry:

+ god kvalitet

+ Lett gjenkjennelig

- ser feil vei

- kjedelig bakgrunn

7/10

Lenke til kommentar

Etter tid og stunder med min gamle avatar var det på tide å skifte ut med noe nytt. Så da er det vel på sin plass å få den vurdert også.

Angående deathshots avatar:

En veldig stor og fin avatar. Bildet er klart og tydelig med fine fargekombinasjoner. Rammen er også veldig snasen. Motivet i seg selv er ikke så veldig givende for min del. Men det har med mine interesser å gjøre, så det skal ikke gå ut på kvaliteten til avataren.

Jeg gir den en 8/10, da kvaliteten er veldig god gjennom det hele, men den mangler det lille ekstra som gjør den gjennkjennelig blant de mange her på forumet.

Lenke til kommentar

Movieheart

+ Ramme

+ 100x100

+ The Joker! :D Elsker han

+ Passer med brukernavnet på en måte (Joker, fra film)

+ God kvalitet

- Ingen egentlig.. Eller jo, ser ut til at litt for mye er presset inn på et bilde. Den skriften var litt irriterende.

9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...