H09I6AN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Rural_Juror: + Stilig fargekombinasjon + God nok bildekvalitet + Mystisk (spesielt) - Mørkt 8/10 Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 +Ramme +80x80 +Stilig motiv -Kunne vært litt mer klart på personen i bildet 6/10 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Uklart og mangler ramme. Ellers bra. 7/10 Endret 4. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Uklart og mangler ramme. Ellers bra. 7/10 Svar på kritikk: uklarheten skyldes at diskusjon.no har samme filstr etter de endret til 100x100. Dette gjorde at det ikke ble like bra. Ramme: grunnen til at jeg ikke har ramme er fordi bakgrunnen er i samme farge som forumet. Ang. avataren: Interessant.. Lett å kjenne igjen En middelmådig avatar 6/10. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Zulboom: - Uklart bilde, ikke klag på maks str. bare se på min... Du har avatar på 6kb kunne lett greid å få den tett opptil 10kb. - Gir meg ikke noe spesielt. + Morsom å se på. + Gjennomsiktig bakgrunn. 3/10 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 *88* Uklart bilde Kjedelige og blasse farger "meningsløst". Men det har ramme! Sier en, tja, 4/10. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Slimda: Kirby med pixler. Mener du sa det skal være en kopi av han i V for Vendetta, sett filmen men syns ikke det ligner. Ramme, litt tynn mtp store tomrom rundt "midtpunktet" 5/10 Hvilken avatar burde jeg ha? Lagt ved 2 bilder nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synes også avataren din er uklar! Kjedelige farger har den og. 6/10 Men angående ny avatar, synes du burde velge den til høyre! Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 - Uklart bilde, ikke klag på maks str. bare se på min... Du har avatar på 6kb kunne lett greid å få den tett opptil 10kb. Det du regner som uskarpt vill jeg tro at er den svarte kanten rundt reven. Det er fordi det er for liten kb-grense til å lagre det i formatet png som er det eneste som støtter delvis gjennomsiktige pixler. Derfor kan det ikke brukes antialiasering. Da er det eneste aktuelle formatet gif, (fordi jpg/jpeg ikke støtter gjennomsiktig bakgrunn) som ikke har noen regulerbar komprimering annet enn gråtone/farger. Vil gjerne se at du får den avataren til rundt 10kb med gjennomsiktig bakgrunn Quakecry: + god kvalitet + Lett gjenkjennelig - ser feil vei - kjedelig bakgrunn 7/10 Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tux: +artig +enkelt +kult med ramma -fort lei det 7/10 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vofferud +Naked chic! -Ikke 80*80 eller 100*100 -Dårlig kvalitet -Skulle vist mer av dama! 5/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 deathshot + 100x100 + Ramme + Matcher signatur + Barsk + Passer brukernavn - Er noe jeg ikke kan sette fingeren på, som gjør at den ikke når helt til topp 9/10 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 KongKake +100*100 +Ramme +Simpelt & Elegant +Absolutt en av de beste +Matcher med navn 10/10 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Etter tid og stunder med min gamle avatar var det på tide å skifte ut med noe nytt. Så da er det vel på sin plass å få den vurdert også. Angående deathshots avatar: En veldig stor og fin avatar. Bildet er klart og tydelig med fine fargekombinasjoner. Rammen er også veldig snasen. Motivet i seg selv er ikke så veldig givende for min del. Men det har med mine interesser å gjøre, så det skal ikke gå ut på kvaliteten til avataren. Jeg gir den en 8/10, da kvaliteten er veldig god gjennom det hele, men den mangler det lille ekstra som gjør den gjennkjennelig blant de mange her på forumet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Movieheart + Ramme + 100x100 + The Joker! Elsker han + Passer med brukernavnet på en måte (Joker, fra film) + God kvalitet - Ingen egentlig.. Eller jo, ser ut til at litt for mye er presset inn på et bilde. Den skriften var litt irriterende. 9/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 KongKake: -Finner ingen +Kake ++ Dobbel ramme ++++++ Passer nicket 15/10 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 *88* En veldig stilig avatar. Likte stemningen i bildet. Kvaliteten er også upåklagelig! Kanskje litt dystre farger i den, men et annet fargevalg ville ikke ha skapt den samme stemningen i bildet. En meget god avatar vil jeg si. Vurdering: 9/10 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Movieheart +100*100 +Ramme +Bra kvalitet +Heath Ledger +Joker -Ingenting En super avatar, som skaper en form for helhet. Full pott. 10/10 Endret 6. august 2009 av deathshot Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 deathshot: -Kan være skjermen min men ser noen pixel feil -Litt grumsete farger på min skjerm +Rammen, passer med dobbel +Matcher nicket 8/10 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 *88*: + Stemningsfullt + Fugl <3 + Minner meg om Ringenes Herre - Ser ikke helt hva det skal forestille. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå