Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Wikipedersen

+ Artig motiv som passer med sigantur

+ Liker fokuset

+ Greie farger

+ 80x80 og ramme

- litt rotete bakgrunn

9/10

@ Corporal Clegg: Tok meg friheten til å lage en avatar av Dark Side of the Moon som du kan bruke jeg :)

Tusen, tusen takk!

-TuX-

meget tøft, 10/10

EDIT; Der var avataren på plass, ser meget bra ut!

Endret av Corporal Clegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wikipedersen

+ Artig motiv som passer med sigantur

+ Liker fokuset

+ Greie farger

+ 80x80 og ramme

- litt rotete bakgrunn

9/10

@ Corporal Clegg: Tok meg friheten til å lage en avatar av Dark Side of the Moon som du kan bruke jeg :)

Tusen, tusen takk!

-TuX-

meget tøft, 10/10

EDIT; Der var avataren på plass, ser meget bra ut!

Vill forbedring!

Lenke til kommentar

Quakecry:

Fallout coveret, med passelig lav og uskarp kvalitet. Dette betyr at du bør være en fan av Fallout og at du er en gamer, som er bra. Men det å ha en avatar om Fallout er ikke orginalt. Har nok sett flere brukere som har hatt lignende Fallout avatarer, som gjør at det trekker ned. Den har heller ikke ramme, som også trekker ned. Avataren i seg selv er også kanskje litt vanskelig å huske, og er ikke så lett gjenkjennelig.

3/10

Hvis du virkelig brenner for Fallout og ønsker å ha denne avataren for alltid, har jeg tatt meg tid til å lage en som jeg mener er minst 7/10!

Bettaithink.jpg

Lenke til kommentar

Bennythen00b:

Jeg tror Tommy og Tigeren er noe av det jeg er mest lei av når det kommer til avatarer her på diskusjon.no. Det er alt for populært og har sett mange avatarer med samme emne. Dette gjør det forvirrende for meg hvem som er hvem, og det trekker mye ned. Det er lite eget og orginalt ved denne avataren, som også trekker ned. Du får litt pluss for at avataren har god kvalitet, ramme og 80x80.

4/10

BTW: Jeg mener forørvig at en avatar skal være noe helt eget. Et bilde som ingen andre har, akkurat som et fingeravtrykk :)

Lenke til kommentar
Du sier det selv: "ALDRI skift nick, ELLER avatar." :)

Jeg angret på at jeg byttet, så jeg byttet tilbake.

Ja. Det jeg prøver å si med det er at du finner deg en avatar du er veldig fornøyd med, som sier mye om det du vil formidle. Så holder du deg til den.

Lenke til kommentar

Newt32

Sjølv om eg berre har sett deg eit par gonger på dette forumet, så kjenner eg deg igjen pga. avataren. Eg synas den er kunstnerisk og abstrakt, i tillegg til å ha behagelege farger med ein fin kontrast. Det einaste eg synas at kanskje ikkje passer heilt inn er ramma. Eg har inga konstruktiv kritikk å komme med, men eg må få lov å seie at eg ikkje synas den passer heilt.

Uansett, det er ein veldig god avatar som har brent seg inn i hovudet mitt.

9.5/10

Lenke til kommentar
Du sier det selv: "ALDRI skift nick, ELLER avatar." :)

Jeg angret på at jeg byttet, så jeg byttet tilbake.

Ja. Det jeg prøver å si med det er at du finner deg en avatar du er veldig fornøyd med, som sier mye om det du vil formidle. Så holder du deg til den.

Det er derfor jeg har en avatar av Tommy.

- Jeg tøffer meg ofte i speilet.

- Jeg er ofte barnslig.

- Jeg prøver meg ofte på unnskyldninger, som Tommy.

- Jeg handler ofte før jeg tenker.

(Sorry for OT. :whistle: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...